معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

هدف دولت معرفی و عرضه تولیدات بانوان کارآفرین است

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۷:۳۸
کد خبر: ۹۴۷۸۲۶
هدف دولت معرفی و عرضه تولیدات بانوان کارآفرین است
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به سختی‌ها و مشکلات بانوان کارآفرین تاکید کرد: تلاش های زنان کارآفرین ایرانی حاکی از روحیه مقاومت و خستگی ناپذیری آنان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  معصومه ابتکار عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین دوره انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران با بیان اینکه ریسک‌پذیری توام با تجربه و دانش بسیار ارزشمند است، ادامه داد: این مهم سبب ارتقای کیفیت کالاها و رقابت پذیری در سطح بازارهای داخلی و بین المللی می شود.

وی اعتماد به نفس بانوان کارآفرین را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت با وجود محدودیت ها در جامعه برای فعالیت اقتصادی بانوان برشمرد و گفت: همین اعتماد به نفس است که باعث می شود زنان فعال اقتصادی از مشکلات عبور کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه هدف دولت معرفی و عرضه تولیدات و محصولات بانوان کارآفرین و فعال اقتصادی و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم است، افزود: این روند موجب رقابت سازنده برای موفقیت بانوان زمینه سازی می شود.

وی گفت: پویش «زنان نسل تحریم» با توجه به شرایط کنونی که برخی به دنبال انتشار ناامیدی در جامعه هستند، بسیار امیدآفرین است.


دکتر ابتکار با اشاره به فعالیت های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برای ایجاد ارتباط سازنده بین بانوان کارآفرین و مسوولین ذیربط برای حل مشکلات تأکید کرد: در این زمینه نشست های تخصصی برگزار شده است تا پیوند دولت و بخش خصوصی در حوزه زنان تقویت شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ابتدای سخنان خود با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تأکید بر اینکه شهادت وی باعث سرافرازی ، عزت و مقاومت ملت ایران شد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران سالهاست در مقابل ظلم و تعدی دشمنان برای حفظ آرمان های متعالی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و جهادی تلاش کردند که باید این مسیر ادامه یابد.

دکتر ابتکار با تأکید بر اینکه مردم وحدت و استقامت خود را در این روزها به رخ جهانیان کشیده‌اند، گفت: باید دولت و اقشار مختلف جامعه برای شکستن تحریم های ظالمانه تلاش خود را چند برابر کنند و با توجه به منویات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی یکی از مهم ترین عرصه های کار و فعالیت در کشور است.

در پایان این مراسم معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اهدای لوح تقدیری از برگزیدگان سومین دوره انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ایران قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز