در بیانیه سفارت ایران در دهلی؛

اظهارات منتسب به سفیر ایران در هند تکذیب شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۸:۱۸:۲۴
کد خبر: ۹۴۷۸۳۱
اظهارات منتسب به سفیر ایران در هند تکذیب شد
سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی، هرگونه اظهارات منتسب به سفیر ایران در هند در خصوص نقش کشورهای ثالث برای کاهش تنش را تکذیب و موارد ذکر شده در برخی رسانه ها را خبرسازی جعلی عنوان کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سفارت ایران در دهلی، در حاشیه مراسمی که با حضور برخی سفرا، مقامات محلی، سازمانهای مردم نهاد، نخبگان و مدیران رسانه های هند برای اعلام همدردی و همبستگی با دولت و ملت ایران و امضای دفتر یادبود شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سفارت حضور یافتند، درپاسخ به درخواست برخی حاضرین ضمن تشریح ابعاد جنایت آمریکا در به شهادت رساندن قهرمان بزرگ مبارزه با تروریسم شهید سلیمانی، پاسخ قاطع، مشروع و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران به این جنایت بر اساس خواست مردم تاکید و مواضع ایران پس از اقدام سحرگاه امروز علیه پایگاه نظامی آمریکا عینا تشریح شد.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی ماه سال جاری دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز