سفیر ایران در عراق:

پیوند میان ملت‌های ایران و عراق ناگسستنی است

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۵:۰۹
کد خبر: ۹۴۷۸۶۱
پیوند میان ملت‌های ایران و عراق ناگسستنی است
سفیر ایران در عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، اطمینان دارد علی رغم توطئه‌ها و هجمه‌های سنگین بدخواهان و دشمنان، پیوند میان ملت‌های ایران و عراق ناگسستنی است.

به گزارش گروه سیاسی برنا، متن بیانیه ایرج مسجدی در این باره به شرح زیر است :

"بسم الله الرحمن الرحیم
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق، با کمال افتخار و فروتنی، بر خود لازم می‌داند نهایت قدردانی و سپاس خویش را از دولتمردان، سفرا و دیپلمات‌های مقیم، علما، شیوخ عشایر، احزاب، شخصیت‌ها و نهادهایی که با حضور در محل این سفارت، ارسال پیام یا تماس تلفنی، تسلیت و همدردی خود را به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس نایب رئیس هیأت حشد الشعبی و دیگر همراهان این دو شهید والا مقام در عملیاتی تروریستی اعلام داشتند، ابراز نماید.

حضور پرشور اقشار مختلف مردم عراق در تشییع با شکوه شهدا در شهرهای مختلف عراق که جلوه های حماسه، شکیبایی و شور حسینی را در بدرقه پیکرهای مطهر آنان آفریدند، مایه فخر و مباهات است. تلاش و مسئولیت پذیری نیروهای امنیتی عراق برای تأمین امنیت تمام این مراسم ها و گردهم آیی ها نیز شایسته قدردانی می باشد.

برگزاری انبوهی از مراسم های خودجوش مردمی و نیز جلسات سوگواری و بزرگداشتی که از سوی نهادها و محافل عراقی در داخل و خارج از این کشور برگزار شد، در کنار مشارکت بسیاری از شهروندان عراقی از جمله اتباع عراقی مقیم در جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع، سوگواری و بزرگداشت در داخل کشورمان نیز زیبنده والاترین واژه های سپاس و حق شناسی این سفارت به نمایندگی از سوی دولت و ملت ایران است. 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، اطمینان دارد علیرغم توطئه ها و هجمه های سنگین بدخواهان و دشمنان، پیوند میان ملت های ایران و عراق ناگسستنی است و در سایه رشادت‌های فرزندان دو ملت و خون‌های پاک شهدای گرانقدر، همواره بر غنا و استحکام آن افزوده خواهد شد."

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز