فرمانده ارشد حشد الشعبی: ترامپ دست به حماقت دیگری نخواهد زد

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۰۴:۵۸:۲۰
کد خبر: ۹۴۸۲۱۰
فرمانده ارشد حشد الشعبی: ترامپ دست به حماقت دیگری نخواهد زد
"علی الحسینی" از فرماندهان ارشد الحشد الشعبی پنجشنبه شب گفت: ترامپ پس از حمله ایران به پایگاه‌های آمریکایی در عراق در حالت سرخوردگی به سر می‌برد و در این مدت دست به حماقت دیگری نخواهد زد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری "المعلومه" عراق، الحسینی اضافه کرد: سخنرانی روز گذشته ترامپ نشان داد که وی ناکام مانده و سرخورده است، بطوری که در اظهارات اخیرش به اتحادیه اروپا و ناتو متوسل شد.

وی گفت:پیش‌بینی‌ می‌کنم به خاطر آن که جو حاکم در آمریکا و نیز افکار عمومی جهان علیه سیاست‌های دونالد ترامپ در خاورمیانه نشوند، وی در برهه کنونی دست به حماقت دیگری نخواهد زد.

فرمانده ارشد الحشد الشعبی درخصوص تصویب قانون خروج نظامیان آمریکایی در پارلمان عراق نیز از این اقدام به عنوان سیلی به واشنگتن یاد کرد و گفت که این اقدام آمریکایی ها را شگفت زده کرده است.

الحسینی در پایان افزود:سرخوردگی ترامپ در مرحله کنونی موجب وحشت و ترس وی از واکنش شدیدتر ایران شده است.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، بامداد چهارشنبه ۱۳ فروند موشک بالستیک به سوی پایگاه عین‌الاسد آمریکا در استان الانبار واقع در غرب عراق شلیک شد.

سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس و المهندس به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز