زینب سلیمانی:

پدرم مانند شیشه عطری بود که رایحه‌اش در دنیا پیچید/ علمدار رفت تا ناموس حفظ شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۵:۳۴
کد خبر: ۹۴۸۳۱۸
پدرم مانند شیشه عطری بود که رایحه‌اش در دنیا پیچید/ علمدار رفت تا ناموس حفظ شود
زینب سلیمانی گفت: علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند علمدار رفت تا ناموس حفظ شود و او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «زینب سلیمانی»، فرزند سردار حاج قاسم سلیمانی، در نماز جمعه کرمان گفت: پدرم مانند شیشه عطری بود که با شکستن آن رایحه خوشش در سراسر دنیا پیچید.

او افزود: در همه حال و همیشه توسل پدرم به عمه سادات بود و چگونه در همه حال پیام کربلا را اعلام کرد.

زینب سلیمانی گفت: امروز من زینب حاج قاسم به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد و علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند؛ علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند علمدار رفت تا ناموس حفظ شود و او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

او تاکید کرد: من به عنوان کوچک ترین فرزند حاج قاسم، قسم می خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت برنخواهم داشت و با شیطان بزرگ رو در رو مبارزه می کنم.

او ادامه داد: انتقام زمانی برای ما معنی می دهد که رژیم آمریکا، صهیونیست و آل سعود دیگر وجود نداشته باشند.

سلیمانی گفت: آمریکا با ترور پدرم بزرگ‌ترین و احمقانه ترین حرکت را کرد؛ چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و محور مقاومت نشد، بلکه تمامی آزادی خواهان و تمام جوانان را بیدار کرد و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد. پدرم همانند شیشه عطری می‌ماند که با شکستنش رایحه خوش او در سراسر دنیا پخش شد.

او تاکید کرد: به عنوان کوچک‌ترین فرزند حاج قاسم امروز جلوی شما و تمام دنیا قسم می خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت بر نخواهم داشت و با شیطان بزرگ رو در رو مبارزه می‌کنم.

سلیمانی گفت: امروز من با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می‌طلبم و دنیا بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود مردم دنیا دمیده شد و هزاران هزار قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند تا آخر عمر بترسید و منتظر ما باشید چرا که انتقام برای ما زمانی معنا می‌گیرد که رژیم منفور آمریکا، رژیم منفور و آل سعود دیگر وجود نداشته باشند.

زینب سلیمانی، فرزند شهید سپهبد سلیمانی، در این مراسم متن پیام عربی خود را خطاب به جبهه مقاومت نیز قرائت کرد.

نظر شما