یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

پیامی مبنی بر رد صلاحیت به من ارسال نشده است/ رابطه اصلاح‌طلبان و نظام، رابطه پدر و فرزندی است/ اصلاح طلبان نظام را به قیمت شکنجه و شلاق حفظ کردند

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۹:۲۵
کد خبر: ۹۴۹۱۶۵
پیامی مبنی بر رد صلاحیت به من ارسال نشده است/ رابطه اصلاح‌طلبان و نظام، رابطه پدر و فرزندی است/ اصلاح طلبان نظام را به قیمت شکنجه و شلاق حفظ کردند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هنوز به من پیامی مبنی بر رد صلاحیت ارسال نشده است.

«هادی غفاری»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، که در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بود به خبرنگار سیاسی برنا گفته است: هنوز به من پیامی مبنی بر رد صلاحیت ارسال نشده است.

او درباره شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان نیز افزود: به نظر بنده، این رد صلاحیت‌ها به نفع نظام نیست. ما اصلاح‌طلبان به نظام خود علاقه‌مند هستیم و نظام را به قیمت خون خود، با شکنجه و شلاق به دست آوردیم. مگر ما می‌دانستیم انقلاب خواهد شد و یا انقلاب اسلامی پیروز خواهد شد؟ همه شکنجه‌ها را به جان خریدیم تا نظام اسلامی روی کار آید.

او ادامه داد: بنده همین حالا هم همان روحیه انقلابی را دارم و از نظام اسلامی‌ دفاع می‌کنم. دفاع بنده دفاع یک فرد کر و  کور نیست. هر فردی باید اعتراض کند منتهی این اعتراض باید قانونمند باشد.  بنده نیز بر این اساس دفاعی قانونمند خواهم کرد. اگر اعتراضی هم وجود دارد باید گفت که رابطه اصلاح‌طلبان و نظام، رابطه پدر و فرزندی است. از این رو بنده و همه اصلاح‌طلبان پایبند به این نظام هستیم. حال اگر دوستان بخواهند به دلیل این اعتراضات اصلاح‌طلبان را  رد کنند اشتباه می‌کنند به این دلیل که به زیان کشور خواهد بود.

غفاری در صورت رد صلاحیت‌شدنش نیز ادامه داد: اگر رد صلاحیت شوم یقینا راه قانونی را در پیش خواهم گرفت.

نظر شما