در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان مطرح شد؛

هشدار نسبت به تعمیق شکاف بین مردم و حاکمیت/ ضرورت محاکمه و برکناری بانیان حادثه سقوط هواپیما/ اعتراض شدید به رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۰:۰۰
کد خبر: ۹۴۹۴۷۹
هشدار نسبت به تعمیق شکاف بین مردم و حاکمیت/ ضرورت محاکمه و برکناری بانیان حادثه سقوط هواپیما/ اعتراض شدید به رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان
در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان آخرین اخبار مربوط به بررسی صلاحیت ‌داوطلبین انتخابات مجلس یازدهم بررسی و نسبت به تعمیق شکاف بین مردم و حاکمیت هشدار داده شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اعضای شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان در این جلسه با تسلیت مجدد به خانواده های جانباختگان  حادثه دردناک سقوط هواپیمای اوکراینی و حادثه تأسف بار کرمان که موجب شهادت جمعی از هموطنان شد، نسبت به تبعات اقدماتی که در کاهش اعتماد مردم به حاکمیت از جمله عدم صداقت با افکار عمومی و تلاش برای پنهانکاری و سرپوش گذاشتن بر واقعیت ها هشدار دادند و‌ نگرانی خود را از افزایش شکاف های پدید آمده بین مردم و حاکمیت ابراز داشتند.

این شورا ضمن همدردی با ملت ایران تصریح کردند، این ضایعه موجب تاثر همه مردم ایران شده است و تنها راه جبران این خسارت بزرگ انجام محموعه ای از اقدامات است که می تواند التیام بخش این ضایعه بزرگ باشد. در همین راستا محاکمه عاملان و برکناری بانیان و عوامل بروز این خطای بزرگ باید در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه همچنین آخرین اخبارمربوط به بررسی  صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم مورد بحث و بررسی قرار  گرفت و با توجه به اطلاعات اولیه مبنی بر عدم احراز گسترده صلاحیت چهره های شاخص اصلاح طلب ،اعضای جلسه تاکید کردند که انتظار بود حداقل با توجه به شرایط ویژه کشور نهادهای نظارتی  در بررسی صلاحیت ها مانند گذشته عمل نمی کردند که متاسفانه با حذف کاندیداهای اصلاح طلب عملا در تشکیل مجلسی یکدست و بدون حضور سلایق مختلف سهیم خواهند بود و بدون تردید  این روند به تضعیف بیش از پیش جمهوریت نظام منجر  خواهد شد..شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان ضمن اعتراض شدید به این روند  موضع نهایی خود را  درقبال  اقدام هیات های نظارت با بررسی آخرین اطلاعات مربوط به  بررسی صلاحیت ها در سراسر کشور درخصوص چگونگی مشارکت در انتخابات اتخاذ می کند. این شورا طبق راهبرد مصوب خود مجددأ تأکید می کند چنانکه در حوزه های انتخابیه کاندیدای شاخص اصلاح طلب وجود نداشته باشد، لیستی برای معرفی به مردم نخواهد داشت.

در این جلسه همچنین آیین نامه شاخص ارزیابی داوطلبان حضور در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان و نیز میثاق نامه نامزدهای جریان اصلاح طلبی به تصویب اعضاء رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز