رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت؛

روزهای تلخ و دشواری است، واژه‌ها الکن و زبان‌ها قاصر

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۹:۱۸
کد خبر: ۹۵۰۱۷۸
روزهای تلخ و دشواری است، واژه‌ها الکن و زبان‌ها قاصر
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیما نوشت؛ روزهای تلخ و دشواری است، واژه‌ها الکن و زبان‌ها قاصر.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، با اشاره به سانحه سرنگونی هواپیمای اکراینی در اینستاگرام خود نوشت:

«روزهای تلخ و دشواری است. واژه‌ها الکن و زبان آدمی از توصیف آنچه بر خانواده قربانیان سانحه غم‌انگیز سقوط هواپیما گذشته قاصر است. به یکایک خانواده‌هایی که عزیزی در این سانحه از دست داده‌اند، از صمیم قلب و عمق جان تسلیت می‌گویم و در غم‌شان شریکم. سنگینی درد فراتر از حد تحمل و فاجعه بی‌نهایت جانکاه است؛ تنها شاید بتوان با همدلی و همبستگی ملی، مرهمی هر چند اندک روی زخم داغ‌دیدگان نهاد. از جمله مصیبت‌دیدگان این حادثه نامیمون،‌ آقای دکتر سرائیان،‌ از مدیران توانمند و متعهد وزارت ارتباطات است که دختر و دامادشان را در این سانحه از دست دادند. زمانی که وارد مراسم یادبود این دو عزیز شدم، به محض دیدار دوست و همکار قدیمی‌ام دکتر سرائیان، دچار تاثری عمیق شدم و نتوانستم خود را کنترل کنم. امیدوارم حضرت باری تعالی، با لطف و عنایت خود، قلب‌های داغدیده عزیزانمان را تسکین دهد و آلام‌شان را التیام بخشد. دولت هم با تمام توان، در کنار این عزیزان خواهد بود.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز