یک فعال سیاسی اصولگرا:

التزامم به اسلام را ثابت خواهم کرد/ عده‌ای سعی بر مصادره انقلاب و مجلس دارند

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۵:۴۵:۵۹
کد خبر: ۹۵۱۰۰۶
التزامم به اسلام را ثابت خواهم کرد/ عده‌ای سعی بر مصادره انقلاب و مجلس دارند
یک فعال سیاسی اصولگرا که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است، گفت: انتظار می‌رفت برخی بداخلاقی‌های وارد در انتخابات از بین برود که متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود، عده‌ای سعی بر مصادره انقلاب و مجلس دارند.

«محمدجواد محمدی نوری»، از فعالان سیاسی اصولگرایی، در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی برنا در خصوص تائید یا عدم احراز صلاحیت در انتخابات مجلس گفت: به استناد بند یک ماده 28 صلاحیت بنده به‌‌‌ دلیل عدم التزام به اسلام رد شده است و ضمن احترام نظر هیات نظارت عرض می‌کنم در طول بیست سال فعالیت حزبی و سیاسی و احراز مقام اول در مسابقات اذان و قران که آن را توشه زندگی آخرت خود می‌دانم، هرگز خم به ابرو نخواهم آورد و این را نیز امتحان الهی می‌دانم.

او  افزود: حفظ آبروی نظام و انقلاب را مهمتر از صلاحیتم دانسته و امیدوارم بتوانم التزامم را به اسلام و انقلاب ثابت کنم.

محمدی نوری تصریح کرد: انتظار می‌رفت برخی بداخلاقی‌های وارد در انتخابات از بین برود که متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود، عده‌ای سعی بر مصادره انقلاب و مجلس دارند.

محمدی نوری با تاکید بر اجرای صحیح گام دوم انقلاب که ضامن بقای کشور است از شورای نگهبان خواستار تدبیر و اتخاذ تصمیم درست برای حفظ اعتماد عمومی و افزایش مشارکت مردم شد.

این حقوقدان و استاد دانشگاه اصولگرا در خصوص انتخابات آینده مجلس گفت: مجلس آینده باید مجلسی پاک، کارآمد و شجاع در برابر تهدیدات داخلی و خارجی باشد و نقطه هدف این مجلس، نیز برای تداوم آرمان‌های انقلاب بایستی رفع دغدغه های مردم در حوزه اقتصادی و امنیتی‌ باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز