قرارگاه قدس ۲۰ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده توزیع کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۶:۳۳:۴۸
کد خبر: ۹۵۱۰۶۷
قرارگاه قدس ۲۰ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده توزیع کرد
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از کمک‌های لجستیکی، امدادی و درمانی این قرارگاه به سیل‌زدگان مناطق استان سیستان و بلوچستان و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در این مناطق از سوی قرارگاه قدس خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی، ۱۰ هزار عدد کنسروجات و آب معدنی، ۵ هزار تخته پتو و هزار سری انواع لوازم گرمایشی را به مناطق سیل‌زده ارسال و با بکارگیری تجهیزات و نیروهای پیاده در حال توزیع در مناطق آسیب دیده از راه‌های هوایی و زمینی است.

وی افزود: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از همان ساعات اولیه آبگرفتگی در پی بارش‌های اخیر در جنوب استان سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی به سیل‌زدگان را آغاز کرد که در گام اول با اعزام ۳ فروند بالگرد ترابری، ۳۵دستگاه ماشین‌آلات مهندسی و به‌کارگیری ۶۰۰ نفر از رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به دنبال خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان بوده است.

مارانی اضافه کرد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه همچنین با راه‌اندازی ۴ مرکز پخت غذا در شهرستان‌های چابهار و کنارک کار پخت غذای گرم را از روز شنبه آغاز کرده که در هر وعده ۵۰ هزار پرس غذا بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.  

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تشریح وضعیت سیل در سطح استان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر پخت غذا و تامین بسته‌های غذایی و لوازم گرمایشی نیروی زمینی سپاه به ۲۰۰ روستا خدمات مورد نیاز را تا حد توان ارائه می‌کند.

مارانی خاطرنشان کرد: ما خادم ملت شریف ایران و مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان هستیم و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از حداکثر امکاناتش برای کمک به مردم شریف این استان استفاده کرده است.

نظر شما