جنجال سفر یک و نیم میلیون دلاری ترامپ

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۳:۵۵:۵۲
کد خبر: ۹۵۱۵۱۹
جنجال سفر یک و نیم میلیون دلاری ترامپ
دولت آمریکا تاکنون مبلغ یک ونیم میلیون دلار برای هتل‎‌, همراهان و خودرو‌های ترامپ در داووس سوئیس پرداخت کرده است

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  در حالیکه همایش داووس از هفته آینده در منطقه کوهستانی داووس سوئیس آغاز می‌شود؛ دولت آمریکا تاکنون مبلغ یک ونیم میلیون دلار برای هتل؛ همراهان و خودرو‌های ترامپ در داووس سوئیس پرداخت کرده است.

روزنامه سوئیسی تاگس انسایگر نوشت: برای "دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا احتمالا هتل پنج ستاره مریوت در زوریخ با مبلغ دویست و دو هزار دلار رزو شده است.

همچنین رئیس جمهوری آمریکا در منطقه کوهستانی داووس سوئیس نیز استراحت خواهد کرد و نام این هتل‌ها که به دلایل امنیتی هنوز منتشر نشده است احتمالا صد و شانزده هزار دلار هزینه در بر خواهد داشت.

بورگ برنده رییس همایش جهانی داووس نیز دیروز در نشست مطبوعاتی گفت: " دونالد ترامپ" سه شنبه آینده در مراسم افتتاحیه همایش داووس سخنرانی و دیدگاه‌های خود را در باره جهان و آمریکا ایراد خواهد کرد. 

پنجاهمین اجلاس جهانی داووس سه شنبه هفته آینده تحت عنوان هم‌قطاران برای دنیایی پایدار و منسجم با حضور سه هزار شخصیت بین المللی از ۱۱۸ کشور جهان و همچنین نمایندگان از بخش‌های اقتصاد، علوم و جامعه مدنی برگزار می‌شود.

"کلاوس شواب" بنیانگذار داووس در نشست مطبوعاتی با هشدار به بحران اقلیمی و تجاری تاکید کرد: جهان در شرایط اضطراری بسر می‌برد و باید همه گروه‌های اجتماعی هر چه سریعتر و در کنار یکدیگر اقدام کنند.

مجمع جهانی اقتصاد را "کلاوس شواب" نخستین بار در ژانویه سال ۱۹۷۱ در شهر داووس به عنوان محلی برای گردهمایی رهبران اقتصادی و سرمایه‌داران اروپایی راه اندازی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز