بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های جهان

۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۵:۰۸
کد خبر: ۹۵۱۶۶۹
بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های جهان
بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه این هفته تهران در رسانه‌های جهان، بازتاب فراوانی داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: رهبر ایران دونالد ترامپ را "یک دلقک" خطاب کرد که تنها تظاهر به حمایت از مردم ایران می‌کند. آیت الله علی خامنه‌ای گفت ترامپ خنجری سمی را به پشت ملت ایران فرو خواهد کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز در تیتر خبری که به عنوان بازتاب بیانات مقام معظم رهبری منتشر کرده نوشت: رهبر ایران: تراژدی تلخ هواپیما نباید فداکاری سلیمانی را تحت تاثیر قرار دهد.

اسکای نیوز نوشت: آیت الله علی خامنه‌ای رهبر ایران گفته که اتحادیه اروپا از جمله انگلیس قابل اعتماد نیست اما تهران مخالف مذاکره با هیچ کس به غیر از آمریکا نیست.

بلومبرگ نیز با تیتر کردن بخشی از اظهارات رهبر انقلاب درباره دلقک بودن ترامپ و تظاهر او به حمایت از مردم ایران به حضور گسترده هزاران نفر از مردم و شعارهای آنها در حین سخنرانی و در حمایت از جمهوری اسلامی اشاره کرد.

اسپوتنیک نیز در خبر پوشش این سخنرانی نوشت که رهبر ایران، آیت الله خامنه‌ای به انتقاد از موضع سه کشور اروپایی در توافق هسته‌ای با ایران پرداخت و تاکید کرد که این کشورها درحال خدمت به منافع آمریکا هستند.

میدل ایست آی نیز بخشی از بیانات رهبر انقلاب متمرکز شد که به سوءاستفاده دشمنان ایران از سقوط هواپیما برای تضعیف سپاه اشاره کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز