محسن رهامی خطاب به کدخدایی:

انتخاب اصلح شما را هم دیدیم!

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۴:۰۹
کد خبر: ۹۵۱۸۷۸
انتخاب اصلح شما را هم دیدیم!
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به سخنان کدخدایی در توییتر نوشت: ما انتخاب اصلح شما را هم دیدیم!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به سخنان کدخدایی، درتوییتر نوشت: "به انتخاب ملت و رئیس جمهور کشور و شخصیت دوم نظام،در جمع مسئولین عالیرتبه و در حضور مردم، از تریبونی که باید عامل وحدت مردم و ترویج اخلاق و کرامت انسانی باشد،علنا توهین میکنند،

ما انتخاب اصلح شما را هم دیدیم! ".

رهامی همچنین در انتهای پست توییتری خود، هشتگ دولت اختلاس، هشتگ دولت فساد، هشتگ جریان انحرافی و هشتگ دولت خس و خاشاک را یادآور شد.

photo_۲۰۲۰-۰۱-۱۸_۱۰-۳۴-۴۵

این سخنان محسن رهامی در حالی مطرح شده است که عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به سخنان رییس‌جمهوری در توییتر خود نوشته بود: «جنجال برای تأیید افراد فاقد صلاحیت تازگی ندارد، اما پیشگامی رییس جمهوری در این پروژه ضدملی تأسف بار است. البته نمی‌دانستیم عدم تایید بستگان به معنی حذف جناح‌های دیگر است!»

گفتنی است رئیس جمهور روز چهارشنبه گذشته و در بخشی از سخنان خود در هیات دولت خطاب به دست اندرکاران انتخابات گفته بود: «همه آنهایی که در این انتخابات نقش دارید از شما خواهش می‌کنم، آن جایی که روشن است تا صلاحیت فردی رد شود، آنرا رد کنید اما آن جاهایی که نامشخص است یا احتمالات ضعیف است، مردم را ناراحت نکنید، به مردم نگوییم که در برابر یک صندلی مجلس ۱۷ نفر، ۱۷۰ و یا۱۷۰۰ نفر کاندیدا هستند ، ببینیم از چند جناح ۱۷۰۰ نفرکاندیدا هستند؟ ۱۷ نفر از چند جناح، از یک جناح؟ اینکه انتخابات نمی‌شود. مثل اینکه در مغازه‌ای از یک جنس، ۲ هزار عدد وجود داشته باشد. مردم تنوع می‌خواهند. بگذارید در میدان انتخابات همه احزاب و گروه‌ها شرکت کنند، قطعا ضرر نمی‌کنید. با یک جناح نمی‌شود، کشور را اداره کرد. کشور متعلق به همه است. اگر تمام ۸۳ میلیون متحد باشیم و یک نفر مخالف، باید تلاش کنیم آن یک نفر را هم جذب کنیم. یک نفر مخالف هم برای ما زیاد است در حالیکه شما یک جناح و جمعیت بزرگ را مخالف می‌کنید. باید حواسمان را جمع کنیم.»

 

 

نظر شما