وزیر امور خارجه:

داعش ترور سردار سلیمانی را جشن گرفت

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۲:۲۵
کد خبر: ۹۵۲۵۸۶
داعش ترور سردار سلیمانی را جشن گرفت
وزیر امور خارجه گفت: مردم منطقه برای سردار سلیمانی سوگواری کردند اما داعش آنرا جشن گرفت، همین یک درس باید برای آمریکا کافی باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه، در  مصاحبه با شبکه هندی "Times Now" گفت: شرایط منطقه بسیار خطرناک است؛ آمریکا نمی‌دانند در منطقه چه خبر است و آنقدر خودبین و متکبرند که به دنبالِ یافتن راه حل های صحیح نمی‌روند.

او افزود: آن‌ها صرفاً از این خوشحال می‌شوند که از تسلیحات استفاده کنند و اقداماتی انجام دهند که کاملاً غیرقابل قبول و غیرقانونی است. مردم در ۴۳۰ شهر در هند، به همراه مردم عراق، لبنان، سوریه، الجزایر و امثال آن ها برای شهید سلیمانی عزاداری کردند اما در مقابل داعش این ترور را جشن گرفت، همین یک درس باید برای ایالات متحده کافی باشد.

ظریف اظهار کرد: وزیر امور خارجه هند برای شرکت در کمیسیون مشترک به ایران آمد. گفتگو‌های بسیار خوبی در ایران داشتیم و در باره همه موضوعات صحبت کردیم. هند یک نقش آفرینِ حائز اهمیت است و حضوری مهم در چابهار دارد. شهروندان هندی در همسایگی ما زندگی می‌کنند و شمار آن‌ها قابل توجه است. از هند انتظار داریم نقشی مثبت در منطقه  ایفا کند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز