نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه از مناطق سیل‌زده بازدید کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۰:۵۱
کد خبر: ۹۵۲۶۶۵
نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه از مناطق سیل‌زده بازدید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روند خدمات و کمک‌رسانی این نیرو در مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت»، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز یکشنبه در بازدید از روند خدمات رسانی نیروی دریایی سپاه در مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان اظهار کرد: با روحیه جهادی و توکل بر خداوند، بار دیگر مناطق سیل‌زده هرمزگان را می‌سازیم و در این راه در کنار مردم خوب و ولایت‌مدار این منطقه باقی خواهیم ماند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران،  کمک‌های رزمندگان نیروی دریایی سپاه در کمک‌رسانی به مردم را نمونه بارز کار جهادی و روحیه انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: پاسداران دریادل در مقابل دشمنان مصداق اشداء علی الکفار و در همیاری و همکاری با دوستان را از مصادیق رحماء بینهم هستند.

صداقت، از روند اقدامات صورت گرفته در روستاهایی که کار تخلیه و شستشوی منازل آب گرفته در جریان سیل جنوب شرق کشور توسط رزمندگان ندسا در حال انجام است بازدید کرد.

حضور در بین مردم سیل‌زده، اطلاع از مشکلات و درخواست‌های آنان از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام صداقت در بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز