پیام روحانی تسلیم رییس جمهور اوکراین شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۶:۳۵
کد خبر: ۹۵۳۴۹۰
پیام روحانی تسلیم رییس جمهور اوکراین شد
وزیر راه و شهرسازی یا اشاره به اینکه در دیدار با رییس‌جمهور اوکراین، پیام تسلیت رییس‌جمهور کشورمان به وی تقدیم شد، گفت: در این دیدار بر پیگیری روند بررسی‌های به صورت مشترک و شفاف تاکید شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، که روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه به‌منظور دیدار با مقامات اوکراینی به کیف سفر کرده است، با اشاره به این‌که در این سفر، حامل پیام تسلیت رییس‌جمهور کشورمان به رییس‌جمهور، دولت و ملت محترم اوکراین بودم، گفت: این پیام در ملاقات دو ساعته‌ با رییس‌جمهور اوکراین به وی تقدیم شد.

وی افزود: در این دیدار همچنین، مباحث گوناگونی پیرامون شرایط بعد از سانحه و اقداماتی که تاکنون انجام شده است و اقداماتی که باید در آینده انجام شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اسلامی عنوان کرد: در این جلسه که با حضور مقامات مختلف اوکراینی برگزار شد، به انجام تعهدات کشورمان اشاره شد و مقامات اوکراینی از حسن همکاری ایران پس از این حادثه قدردانی و بر انجام پیگیری مستمر فرآیندهای مرتبط با حادثه توسط دو کشور و جمع‌بندی و انتشار نتایج نهایی حادثه به صورت شفاف تاکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این ملاقات همچنین بر توسعه روابط دو کشور تاکید و توافقاتی در این زمینه انجام شد، خاطرنشان کرد: در دیدارهای جداگانه با وزیران امور خارجه و زیرساخت اوکراین، این مقامات، ضمن ابراز رضایت از روندی که تاکنون انجام شده است بر ادامه بررسی‌های مشترک تاکید داشتند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، با طی اقدامات و بررسی‌های مرتبط با حادثه و پس از بازخوانی جعبه‌های سیاه هواپیما، تحلیل سانحه با همکاری، همراهی و مشارکت کشور اوکراین به نتیجه نهایی ختم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز