معاون پارلمانی رئیس جمهور:

استیضاح وزیر راه و شهرسازی منتفی شد/ هیچ استیضاحی در مجلس مطرح نیست

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۵:۰۱:۰۱
کد خبر: ۹۵۴۳۱۴
استیضاح وزیر راه و شهرسازی منتفی شد/ هیچ استیضاحی در مجلس مطرح نیست
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره خبر استیضاح وزیر راه و شهر سازی بعد از موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی منتفی شد.

«حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا، درباره خبر استیضاح وزیر راه و شهر سازی بعد از موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: موضوع استیضاح زمانی مطرح شد که چگونگی و دلیل حادثه ای که رخ داد هنوز مشخص نبود. بعد از روشن شدن ماجرا، عزیزانی در کشور این مسئولیت را برعهده گرفتند و مجلس دیگر، دلیلی برای ادامه طرح استیضاح نداشت. نمایندگان هم با توضیحات مسئولین وزارت راه و شهر ساری از طرح خود انصراف دادند و استیضاح نیز منتفی شد.

او ادامه داد: در حال حاضر هیچ استیضاحی از وزرا در مجلس مطرح نیست. موضوع هواپیما یک موضوع فنی و دقیقی است و هرکسی نباید در این خصوص اظهارنظر کند. اتباع کشورهای مختلف در این حادثه جان خود را از دست دادند و از روز اول با خانواده های شهدای این حادثه ابراز همدردی کردیم و از این اتفاق متاسف شدیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: اظهار نظر و اطلاع رسانی در این خصوص باید از مرجع مربوطه صورت گیرد. کمترین بی‌دقتی در اظهار نظر نسبت به هواپیمای اوکراینی می‌تواند تردید ایجاد کرده و احساس نامنی را به جامعه، القا کند.

نظر شما
پرونده ویژه