پس از یکسال رایزنی صورت گرفت؛

حضور ایران در نمایشگاه گردشگری ۲۰۲۰ ایرلند

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۴:۱۳
کد خبر: ۹۵۵۳۶۹
حضور ایران در نمایشگاه گردشگری ۲۰۲۰ ایرلند
با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های پیوسته برای اولین بار ایران در نمایشگاه گردشگری ۲۰۲۰ ایرلند حضور یافت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اولین روز از برگزاری نمایشگاه گردشگری ۲۰۲۰ ایرلند با حضور «مسعود اسلامی» سفیر جمهوری اسلامی ایران، سایر سفرای مقیم دوبلین و مسئولین ایرلندی برگزاری نمایشگاه و همچنین مسئولین شرکت گردشگری ایرانی پونل افتتاح گردید.  

این دستاورد به ویژه پس از سفر ۴ تن از مسئولین گردشگری و خبرنگاران برجسته ایرلندی به ایران در شهریور ماه گذشته برای توسعه همکاری‌های دوجانبه حاصل شد.  

انجمن سلطنتی دوبلین(RDS) هر ساله در هفته آخر ماه ژانویه، نمایشگاه سه روزه ای را برای بسط و گسترش صنعت گردشگری در پایتخت ایرلند برگزار می کند.  

تورها و شرکت‌های گردشگری، نمایندگان هتل‌ها و مراکز تفریحی ضمن حضور در این نمایشگاه به معرفی منطقه مورد نظر می پردازند. علاوه بر آن تعداد قابل توجهی از نمایندگان تورهای مسافرتی کشورها از مناطق مختلف جغرافیایی در این نمایشگاه حضور یافته و به تبلیغ جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی کشور خویش می پردازند.

پیش بینی می شود که از این نمایشگاه سه روزه حدود ۵۰ هزار ایرلندی بازدید کنند.

به نظر می رسد با فراهم شدن شرایط بهتر، برنامه ریزی و پیگیری‌های لازم، هر ساله تعداد بیشتری از شرکت‌ها و تورهای گردشگری ایرانی در این نمایشگاه حضور یافته تا بتوانند گردشگران بیشتری را برای سفر به ایران جذب کرده و بدین ترتیب به معرفی هر چه بهتر تاریخ و  فرهنگ و تمدن کهن ایرانی بپردازند.

 

نظر شما