تعداد مخالفان ظریف مشخص شد؛ کمتر از ۱۰۰ نفر

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۰:۲۵
کد خبر: ۹۵۶۴۰۳
تعداد مخالفان ظریف مشخص شد؛ کمتر از ۱۰۰ نفر
امروز حدود 100 نفر در اعتراض به وزیر امور خارجه کشورمان مقابل وزارت خارجه تجمع کردند و شعارهایی علیه محمدجواد ظریف سر دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ این تجمع در حالی انجام شد که برخی رسانه‌های مخالف دولت از ظهر دیروز تبلیغات وسیعی برای حضور افراد در این تجمع انجام داده بودند. اما نکته‌ای که در این میان بیشتر به چشم آمد، این بود که تعداد حاضران در این تجمع، نهایتا به 100 نفر هم نرسید و برگزارکنندگان آن، وقتی متوجه استقبال اندک از این تجمع شدند به سرعت با قرائت بیانیه ای، به این تجمع خاتمه دادند.

لازم به ذکر است؛ برخی از این 100 نفر هم رهگذرانی بودند که صرفا به تماشای تجمع ایستادند و دقایقی بعد محل را ترک کردند. با این حساب مشخص شد برخلاف تبلیغات رسانه‌های مخالف دولت، تعداد مخالفان محمدجواد ظریف حتی به 100 نفر هم نرسید.

این تجمع در حالی برگزار شد که «حمیدملانوری»، دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت های احزاب و گروه های سیاسی، در گفت وگو با ایرنا، اعلام کرد تشکل هایی که برای اعتراض به اظهارات وزیر امور خارجه در مقابل ساختمان وزارت امور خارجه فراخوان داده اند، هیچ درخواستی برای انجام این کار از کمیسیون ماده ۱۰ نداشته و این تجمع بدون مجوز و غیرقانونی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز