نظر دولت درباره طرح نمایندگان برای خروج از NPT

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۵:۱۲:۵۵
کد خبر: ۹۶۰۹۳۷
نظر دولت درباره طرح نمایندگان برای خروج از NPT
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: طرح خروج از NPT هنوز به مرحله ای که به ما اعلام شود و یا ما بخواهیم بین دستگاه های مختلف توزیع کنیم، نرسیده است؛ اجازه دهید اگر این طرح به این مرحله رسید در مورد ان صحبت می‌کنم.

«حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در ارتباط با «ارائه  طرح  خروج  از NPT توسط نمایندگان مجلس» گفت: براساس قانون اساسی مجلس و نمایندگان اختیار دارند در حوزه‌های مختلف، طرح تهیه کنند. در مجالس مختلف در ارتباط با مسائل موجود در کشور، نمایندگان وقت، طرح هایی را تهیه کرده اند.

او ادامه داد: خروج از NPT ایده یک طرح است. روال طرح ها به این صورت است که پس از تهیه، طرح برای ما ارسال  می شود و پس از آن معاونت ما، این طرح را برای بخش های مختلف دولت می فرستد و آنها درباره آن اظهار نظر می کنند و بعد از جمع بندی، نظر کارشناسی را به  دولت پیشنهاد می کنیم. پس از این مراحل یک دستگاه مشخصی از دولت به عنوان نماینده دولت در مجلس تعیین می شود.

امیری گفت: طرح خروج از NPT هنوز به مرحله‌ای که به ما اعلام شود و یا ما بخواهیم بین دستگاه‌های مختلف توزیع کنیم، نرسیده است؛ اجازه دهید اگر این طرح به این مرحله رسید در مورد آن صحبت می‌کنم. طرح‌ها بسته به فوریت آن در مجلس رسیدگی می شود این طرح مبهم بوده و هنوز به ما، اعلام نشده است.

نظر شما