نماینده مردم تهران در مجلس:

نقدها را از طریق گفت‌وگوی ملی پیش ببریم/ در دولت اصلاحات و مرحوم هاشمی به‌رغم مشکلات، کشور با درایت اداره شد/ نگذاریم مسائل کشور خوراک رسانه‌های بیگانه شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۵:۱۰:۱۹
کد خبر: ۹۶۱۱۸۵
نقدها را از طریق گفت‌وگوی ملی پیش ببریم/ در دولت اصلاحات و مرحوم هاشمی به‌رغم مشکلات، کشور با درایت اداره شد/ نگذاریم مسائل کشور خوراک رسانه‌های بیگانه شود
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در دولت اصلاحات و دولت هاشمی فراز و فرودهای زیادی داشتیم ولی کشور با عقلانیت، تدبیر و درایت در بهترین شرایط نگاه داشته شد.

 «فریده اولادقباد»، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا، در ارتباط با «تحریم انتخابات» گفت: صندوق‌ رأی یکی از مهم‌ترین راهکارهایی است که فرد می‌تواند در سرنوشت کشورش نقش داشته باشد و آن را رقم بزند. رای دادن حق هر فردی است و نباید این حق را از خود سلب کرد. می‌توانیم نسبت به هر مسئله‌ای در کشور نقد داشته باشیم اما نقدمان باید سازنده و منجر به ارتقا جایگاه کشور شود. نقد دولت نباید در راستای تخریب باشد، نقدها را از طریق گفت و گوی ملی پیش ببریم.

 اولادقباد در ادامه بیان کرد: در دولت اصلاحات و دولت هاشمی فراز و فرودهای زیادی داشتیم ولی کشور با عقلانیت، تدبیر و درایت در بهترین شرایط نگاه داشته شد. در شرایط جنگ هم رزمندگان با دست خالی و با عشق به وطن جنگیدند. نگذاریم مسایل کشور خوراک رسانه‌های بیگانه شود. باید مراقبت کرد و حواسمان به دوست و دشمن باشد.

او گفت: تحریم صندوق رأی در اصل نوعی خود تحریمی است. چرا باید حقی را که قانون اساسی برای هر فرد قائل شده را از خود سلب کنیم؟ با توجه به اوضاع خاورمیانه باید از کشور مراقبت کرد. با تحریم ظالمانه ترامپ علیه ایران و با خروجش از برجام، تحریم انتخابات جایز نیست. تحریم های یک جانبه و ظالمانه دولت آمریکا، مصداقش در زمینه داروها و فوت 15 کودک پروانه‌ای و موفق نشدن اروپا برای راه اندازی کانال‌های مالی و ... در مجموع، با این شرایط ما هم اگر خودتحریمی انجام دهیم، دیگر اوضاع کشور چه خواهد شد؟

رئیس فراکسیون زنان تاکید کرد: مردم از نظر معیشت در شرایط خاصی زندگی می کنند و باید نقد هم داشته باشند. کشور با مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند با حضورمان در پای صندوق‌های رأی، امنیت کشور را حفظ کنیم. کشورمان را نادیده نگیریم.

او گفت: حداقل باید در راستای گفتگوی ملی، سیاست داخلی خود را تقویت کنیم زیرا با تاریخی حساسی در کشور مواجه هستیم. از افراد اثرگذار برای برون رفت از چالش‌های اقتصادی و اجتماعی و بعضا در حوزه سیاست خارجی بهره‌مند شویم اما این حق سرنوشت را از خودمان، سلب نکنیم.

اولادقباد در ارتباط با  لایحه منع خشونت علیه زنان گفت: با معاون پارلمانی رئیس جمهور  چند بار صحبت کردم و در سه روز گذشته در جلسه‌ المپیاد ورزشی که ابتکار در آنجا حضور داشت، از او هم درخواست پیگیری کردم. همچنین چندین بار از از رئیس جمهور درخواست کردم با قید فوریت دادن این لایحه هرچه زودتر کارش در کمیسیون لوایح به پایان رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز