نماینده مردم مردم مشهد در مجلس:

تحریم انتخابات اثری در مردم ندارد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۶:۱۱
کد خبر: ۹۶۱۵۱۴
تحریم انتخابات اثری در مردم ندارد
نماینده مردم مردم مشهد در مجلس گفت: از ابتدای انقلاب، تحریم انتخابات توسط برخی صورت گرفته است، این رفتارها در مردم اثری ندارد.

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، دبیر هیات رئیسه مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در ارتباط با «لزوم مشارکت مردم در انتخابات» گفت: نظام مردم سالاری بر پایه مردم و مشارکت مردم استوار شده است، نقش و جایگاه مردم در نظام مردم‌سالاری اسلامی، موضوع مهمی است. نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و شورای شهر برخواسته از اراده مردم است هرچه فرد منتخب پشتوانه مردمی قوی‌تری داشته باشد با قدرت بیشتر کارش را انجام می‌دهد. هرچه میزان مشارکت مردم  در عرصه‌های گوناگون انتخابات بالاتر باشد کسانی که به فکر، نیاز، طبع و سلیقه مردم نزدیک‌تر هستند، انتخاب می شوند.

او ادامه داد: حضور مردم در انتخابات چه به لحاظ کمی، چه به لحاظ کیفی اثرگذار است. هر نظام مردم سالاری قَوامش در جهان به پشتیبانی مردم بستگی دارد و حضور مردم، بُرد استراتژیک محسوب می‌شود. به نوبه خودم از  مردم دعوت می کنم در عرصه انتخابات حضور یابند. ان‌شاءالله یک انتخابات پرشور و باشکوه، پیش رو داشته باشیم.

نماینده مردم مردم مشهد در مجلس گفت: بارها بحث تحریم انتخابات مطرح شده است. از ابتدای انقلاب، تحریم انتخابات توسط برخی صورت گرفته است، این رفتارها در مردم اثری ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز