محمد جوادحشمتی مهذب:

۱۵ پرونده جرایم انتخاباتی در استان تهران تشکیل شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۴:۲۴
کد خبر: ۹۶۲۶۵۲
۱۵ پرونده جرایم انتخاباتی در استان تهران تشکیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل ۱۵ فقره پرونده درخصوص جرایم انتخاباتی در استان تهران خبر داد و گفت: این پرونده‌ها در شعب ویژه تعیین شده در مراجع قضایی به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی قرار می گیرند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از دادگستری استان تهران، محمد جوادحشمتی مهذب در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی دادگستری درمورد اشراف بر فضای مجازی خاطر نشان کرد: این فضا نیازمند کار نرم فرهنگی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های متولی امور فرهنگی دیگر باید حضور جدی و نظارت استصوابی و موثر در این زمینه داشته باشند.

رییس شورای قضایی استان تهران تصریح کرد: کارگروه تخصصی مرتبط با رصد فضای مجازی باید تقویت شود و اجرای کامل مصوبات ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی از سوی کلیه اعضای ستاد مورد انتظار است.

وی گفت: انتخابات یوم الله باشکوهی است و اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به فرموده حضرت امام خمینی(ره) که مجلس در راس امور است، تجلی پیدا کرده و اهمیت آن در زمان کنونی روشن و پر واضح است.

حشمتی مهذب افزود: برگزاری انتخابات با شکوه و در چارچوب قوانین و مقررات، مطالبه جدی و به حق مردم است که ضرورت دارد، تمام مراحل آن از ثبت نام تا رای گیری و اعلام نتایج در چارچوب قوانین و به نحو صحیح اجرا شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز