فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

توانایی صادرات انواع تجهیزات صنایع موشکی را داریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۲۰:۳۵
کد خبر: ۹۶۲۶۷۳
توانایی صادرات انواع تجهیزات صنایع موشکی را داریم
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز به همت فرزندان متولد شده در دوران انقلاب، نه تنها هیچ نیازی به بیگانگان در حوزه‌های تعمیراتی و تخصص‌های مختلف نداریم، بلکه توانایی صادرات انواع تجهیزات، تکنولوژی و دانش این صنایع در دنیا را داریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر، چندین طرح عمرانی، از جمله مرکز مدیریت گزینش و استخدام نیروی پدافند هوایی ارتش و قرارگاه سربازی صاحب الزمان(عج) دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، با حضور سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افتتاح شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه افتتاح این طرح‌های عمرانی با اشاره به پیشرفت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف دفاعی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شرایط بسیار تغییر کرده تا جایی که ما در پیش از انقلاب علم و دانش مورد نیاز کوچکترین کارهای فنی را نداشتیم و نیازمند مستشاران و بیگانگان بودیم.

صباحی‌فرد افزود: امروز به همت فرزندان متولد شده در دوران انقلاب و بعد از آنکه اکنون مجرب‌ترین متخصصان در حوزه‌های مختلف دفاعی و صنعتی هستند، نه تنها هیچ نیازی به بیگانگان در حوزه‌های تعمیراتی و تخصص‌های مختلف پیچیده همچون صنایع دفاع موشکی نداریم، بلکه توانایی صادرات انواع تجهیزات، تکنولوژی و دانش این صنایع در دنیا را داریم.

نظر شما