سرلشکر باقری درگذشت آیت‌الله طبرسی را تسلیت گفت

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۳:۳۰
کد خبر: ۹۶۲۷۲۳
سرلشکر باقری درگذشت آیت‌الله طبرسی را تسلیت گفت
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت‌الله طبرسی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، در پیام سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» ارتحال عالم فرزانه، روحانی وارسته و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله حاج شیخ نورالله طبرسی (رضوان‌الله تعالی‌علیه) نماینده معزز سابق ولی فقیه در استان مازندران، که در زمره شخصیت‌های برجسته و محبوب دینی و انقلابی این خطه شهیدپرور قرار داشتند، موجب تأسف و تأثر شد.

در ادامه این پیام آمده است: این عالم ربانی و معلم اخلاق یکی از عالمان بصیر، توانمند و تأثیرگذار در صحنه مبارزات انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم پلید پهلوی بودند و همواره حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب را در اندیشه و عمل مجاهدانه و خالصانه خود جست‌وجو می‌کردند.

سرلشکر باقری در پیام خود تاکید کرد: این عالم وارسته و خدوم در سراسر عمر پربرکت خویش همواره نسبت به گسترش علوم و معارف اسلامی، ترویج شعائر اهل بیت علیهم‌السلام و ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی اهتمام وافر و همت جهادی داشت.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام ضمن عرض تسلیت گفت: این مصیبت عظمی به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، مردم انقلابی و مؤمن استان مازندران، شاگردان و ارادتمندان و به‌ویژه اهل‌بیت مکرم ایشان، برای آن عالم ربانی و برجسته از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و همنشینی با پیامبراعظم (ص) و برای عموم داغ‌دیدگان و بازماندگان صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسألت می‌کنم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری، روز شنبه دار فانی را وداع کرد.

امام جمعه سابق ساری و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هنگام فوت در بیمارستان ساسان تهران بستری بود. آیت الله طبرسی از سال ۷۸ به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت. وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه ساری "به جهت بیماری و نبود توان جسمانی" استعفا کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز