دعوت احزاب و گروه‌های سیاسی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۶:۵۲
کد خبر: ۹۶۲۷۵۹
دعوت احزاب و گروه‌های سیاسی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
احزاب، مجامع، نهادها و گروه های سیاسی مختلف با گرامیداشت سالروز ۲۲ بهمن، با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه خود بیست و دوم بهمن در تاریخ ملت بزرگ ایران را ‌روزی فراموش ناشدنی دانست که بر قدرت ایمان مردم سرافراز این مرز و بوم، گواهی می‌دهد.

مجلس خبرگان رهبری، از تمامی اقشار میهن اسلامی خواسته با توجه به تحولات داخلی و منطقه ای از ترور ناجوانمردانه سردارِ شهید حاج قاسم سلیمانی تا شکسته شدن هیمنه آمریکای تروریست و طرح معامله احمقانه، خبیثانه و شکست‌ خورده قرن و به ویژه، پیش رو بودن انتخابات حساس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری، چون چهل سال گذشته با بصیرت بالای سیاسی و شعور دینی و شور انقلابی خود در راهپیمایی مردمی یوم‌الله بیست و دوم بهمن، شرکت کنند.

شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» فراموش ناشدنی است

حزب مستقل و اعتدال ایران هم مردم را به حضور در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ و حضور گسترده در پای صندوقهای اخذ رای در روز دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ دعوت کرد. در بخشی از بیانیه این حزب آمده است: جمهوری اسلامی ایران در چهل و یک سالگی خود همچنان حیات سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیده و به رغم کاستی های دولتمردان و نارسایی هایی که دولت های مختلف در کارنامه های خود داشته و دارند با قدرت به راهی که بنیانگذار بزرگ جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب ترسیم کرده است، ادامه می دهد.

حزب مستقل و اعتدال ایران در این بیانیه از همه آحاد ملت عزیز ایران در خواست کرده تا به یاد روزهای پرشور و حماسه بهمن ۱۳۵۷ و برای زنده نگه‌داشتن آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای عزیز این انقلاب و رهبری معظم انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن‌ماه۱۳۹۸با شرکت در راهپیمایی عظیم این روز یک ‌بار دیگر مطالبات برحق خود را که در شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تبلور یافته فریاد برآورند و به همگان یادآور شوند که این شعار محوری انقلاب، فراموش نشده است.

ایران با سقوط نظام شاهنشاهی هندسه قدرت جهانی را به چالش کشید

ستاد کل نیروهای مسلح یکی دیگر از نهادهایی است که در بیانیه ای از مردم خواست تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با امام راحل و آرمان های انقلاب تجدید بیعت کنند.

در این بیانیه آورده شده است: ۲۲ بهمن سال ۵۷ سرآغاز اضمحلال هژمونی نظام سلطه شد وانقلاب اسلامی ایران به عنوان پدیده ای شگرف در حساس ترین مقطع تاریخی که آمریکا سیطره و نفوذ خود را در اوج قدرت می دید با اراده الهی و اندیشه ناب اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به منصه ظهور رسید و با سقوط نظام شاهنشاهی و طاغوتی، هندسه قدرت جهانی را در برابر اقتدار و عظمت خود به چالش کشید.

ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه این بیانیه به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و نوشته است: آمریکای جنایتکار و تروریست پرور که همواره به دنبال ایجاد ایران هراسی و ناامنی و اوپا در منطقه بوده است با اقدام مذبوحانه و بزدلانه در ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دریافت سیلی محکم از جمهوری اسلامی ایران تخاصم و دشمنی خود با نظام اسلامی را وارد مرحله جدیدی نموده که بحمدالله با هوشیاری، بصیرت و بیداری مسئولان و قدرت مردمی مانند گذشته به یأس و ناامیدی تبدیل خواهد شد.

مردم با وجود همه تلخی ها آماده استقبال سالروز پیروزی انقلاب هستند

اما در بیانیه مجمع روحانیون مبارز، از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی ضد نظامی فاسد و بریده از ملت و وابسته به بیگانه یاد شده است که تمام قد ضد دیکتاتوری و اختناق و خفقان که صدای اعتراض و انتقاد از رژیم را با خشونت و قساوت سرکوب می کرد ایستاده بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز که مردم خود را آماده استقبال از فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب می کنند و با همه تلخی هایی که چشیده اند و هنوز امید خود را از دست نداده اند. آیا وقت آن نرسیده است باور کنیم خداوند تمام فهم و عقل و درک مسایل و مصالح کشور را تنها به ما نداده است و دیگران را نیز از این عطیّه بی پایان بهرمند ساخته است، پس به آنان نیز اعتماد کنیم.

جامعه تک صدایی در تاریخ موفق و پایدار نبوده است

آغاز بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم اما با دستوری از امام علی (ع) به مالک اشتر شروع می شود آنجا که این امام خطاب به مالک نوشته است: مگو من مقامی مسلّطم، فرمان می‌دهم و باید فرمان مرا ببرند، که پدید آمدن این حالت در حاکم، سبب درآمدن تباهی به دل و فاسد شدن دل و باعث سست شدن دین است، و قرار گرفتن در آستانه سقوط و زوال.

این بیانیه با برشمردن وقایع مهم سال چهلم انقلاب از جمله تحریمها و فشارهای اقتصادی و در پی آن حوادث آبان ماه که جان عده ای از هموطنان را گرفت، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به رهبری تروریسم دولتی امریکا و جان باختن عده ای از هم وطنان در تشییع پر شکوه جنازه این مرحوم در کرمان، سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و عدم اطلاع رسانی به موقع، و عملکرد شورای نگهبان در سلب صلاحیت بسیاری از کاندیداهای شناخته شده به بهانه عدم التزام به اسلام یا جمهوری اسلامی که تعجب همگان را برانگیخت، خاطرنشان کرد: انتظار این بود که شورای نگهبان و دست اندرکاران انتخابات مجلس، سعه صدر بیشتری از خود نشان می دادند و حق انتخاب شدن را برای همه اقشار دلسوز جمهوری اسلامی و ایران به رسمیت می شمردند و درک می کردند که جامعه تک صدایی در تاریخ پایدار و موفق نبوده است.

جمهوری اسلامی ایران سبک زندگی اسلامی- ایرانی را به جهانیان عرضه کرده است

حزب موتلفه اسلامی در چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای آورده است: امروز ملت ما بر قله معنویت و اخلاق ایستاده است و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را به عنوان یک تجربه موفق تاریخی به جهانیان عرضه کرده و آمریکا در برابر اراده ملت ایران زانو زده است. مردم با حضور در تشییع میلیونی سردار سلیمانی که به صورت یک رفراندوم سراسری برگزار شد، به مقاومت و تداوم راه انقلاب اسلامی رأی دادند.

۲۲ بهمن، میهن اسلامی صحنه نمایش وحدت و اقتدار ملی می شود

وزارت دفاع یکی دیگر از نهادهایی بود که با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرده است. در بخشی از بیانیه وزارت دفاع آمده است: امسال در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را جشن می گیریم که دشمنان کوردل و خبیث ‌سرداران سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و یاران مقاومت را در اقدامی جنایتکارانه به شهادت رساندند که خون این شهیدان والامقام ‌به زودی ریشه منحوس شجره خبیثه آمریکا و اسرائیل را در منطقه خشک خواهد کرد .

‌وزارت دفاع در آخر بیانیه خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی به ویژه کارکنان و خانواده بزرگ وزارت دفاع با درک صحیح شرایط منطقه و کشور، با حضور پرشور در راهپیمایی، جای جای میهن اسلامی را صحنه‌ نمایش وحدت و اقتدار ملی و نماد عزم و اراده پولادین خود در برابر جبهه معاندین نظام قرار خواهند داد.

جمهوریت و اسلامیت همراه با انقلاب به توازن و تعادل رسید

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، انقلاب را آغاز مقطع رهایی ملت ایران در پرتو جنبش عظیم اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) دانست که استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و بر مبنای این انقلاب و حرکت عظیم، نظامی پایه گذاری شد که در آن جمهوریت و اسلامیت به تعادل و توازن رسید.

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در بیانیه خود از آحاد ملت دعوت کرده تا در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن شرکت کرده و بار دیگر وحدت و یگانگی و عزم راسخ ملت را به نمایش گذارد.

ارامنه در کنار انقلاب ایستادند

خلیفه ارامنه تهران هم روز دوشنبه در پیامی به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد، جامعه ارامنه نیز در دوران انقلاب اسلامی به عنوان بخش تفکیک‌ناپذیر جامعه ایران در کنار انقلاب ایستاد و در هنگام جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با نثار خون خود در کنار برادران مسلمان از تمامیت ارضی ایران دفاع کرد.

اسقف اعظم «سیبوه سرکیسیان» با بیان اینکه روح شهدای انقلاب قرین آرامش باد، بیان داشت: درود بر ملت ایران که همواره از سرزمین و انقلاب خود دفاع کرده و از این پس نیز دفاع خواهد کرد. هزاران درود بر ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ضامن صلح و امنیت کشور محسوب می‌شوند و پاینده باد ملت ایران.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز