یوم الله ۴۱؛

حجت الاسلام رئیسی: پاکسازی از هرگونه فساد خواسته جدی مردم انقلابی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۴:۵۷
کد خبر: ۹۶۳۰۹۱
حجت الاسلام رئیسی: پاکسازی از هرگونه فساد خواسته جدی مردم انقلابی است
رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه پیرایش از هر گونه ناسلامتی و فساد خواست جدی مردم انقلابی است، گفت: می‌خواستند با بعضی هواپرستی‌ها، غفلت‌ها و شایعه ها در درون القا کنند که فساد همه جا را گرفته اما امروز ادراک مردم این است که هیچگونه فسادی در انقلاب اسلامی، قابل پذیرش نیست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام رئیسی، رییس قوه قضاییه، به همراه غلامحسین اسماعیلی سخنگو و رییس حوزه ریاست قوه قضاییه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد مقدس حضور یافت و به خیل عظیم جمعیت پیوست.

او پس از حضور در راهپیمایی باشکوه مراسم 22 بهمن در مشهد مقدس به سخنرانی پرداخت. 

رئیس قوه قضاییه با طرح این سوال که امروز کدام کشور مستقلانه برای منافع خود تصمیم می‌گیرد؟ گفت: مستقل‌ترین کشور بدون وابستگی به شرق یا غرب بر روی کره زمین، ایران اسلامی است که اساسش بر رای مردم و براساس حاکمیت احکام اسلام شکل گرفته است.

او ادامه داد: اغلب انقلاب‌ها اگر بتوان نام آن‌ها را در دنیا انقلاب گذاشت، خیزش‌ها، حرکت‌ها و نهضت‌ها بعد از گذشت مدتی از اهداف و آرمانشان فاصله می‌گیرند. امروز مردم در سراسر ایران اسلامی همان را فریاد می‌زنند که در ۲۲ بهمن ۵۷ می‌خواستند. شعار‌ها و آرمان‌ها ذره‌ای عوض نشده است. خواست مردم همان اصول و مبانی است که نظام بر اساس آن شکل گرفت؛ این اصول پایدار است.

رئیس دستگاه قضا خاطر نشان کرد: امروز خواست مردم و خواست انقلابیون شکل گرفتن نهادها، سازمان‌ها، ادارات و سازوکار‌هایی در تراز انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است. در گام دوم انقلاب پیرایش از هر گونه آلودگی، ناسلامتی و فساد خواست جدی مردم انقلابی ماست.

به گفته حجت الاسلام رئیسی آنچه امروز خواست مردم بر بستر گام دوم انقلاب است، شکل گرفتن همه اهداف نظام و انقلاب اسلامی است. این دهه، دهه پیشرفت و عدالت است و نکته مهم آن است که پیشرفته شدن کشور با مصرف محصولات پیشرفته اتفاق نمی‌افتد.

او درباره تحقق عدالت در کشور خاطر نشان کرد: آنچه در مورد عدالت می‌گوییم و این کشور به دنبال تحقق آن است، عدالت در حوزه اقتصادی، اجتماعی، قضایی، فرهنگی و همه حوزه‌هاست.
 
حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه هرجا مردم احساس کنند دشمن در حال سو استفاده است خیلی زود صفوف خود را جدا می‌کنند، گفت: به آنچه چند ماه پیش رخ داد دقت کنید، مردم خواسته‌هایی داشتند اما وقتی حضور دشمن را شاهد بودند بسیار سریع دشمن را تنها گذاشتند.
 
او ادامه داد: مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی اثبات کردند رای آنها مقاومت است نه مذاکره و آنچه می‌تواند کشور را پیشرفته کند توانمند شدن در کالاها و در تولیدات و علم و فناوری خواهد بود.

رئیس دستگاه قضا گفت: می‌خواستند با بعضی هواپرستی‌ها، غفلت‌ها و شایعه پرستی‌ها در درون القا کنند که فساد همه جا را گرفته است اما امروز ادراک مردم این است که هیچگونه فسادی در انقلاب اسلامی قابل پذیرش نیست.

حجت الاسلام رئیسی خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواست القا کند که فساد همه جا را گرفته است و همه مرتکب فساد هستند، یک نگرانی و دغدغه‌ برای جامعه پیش آمد که به برکات هدایت‌های رهبری و حضور مردم و اقدامات مجاهدان این عرصه، امروز نگاه مردم آن است که در ذات انقلاب اسلامی مبارزه با فساد نهاده شده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد فساد در هیچ کجا لانه کند.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه آینده نهضت (انقلاب اسلامی) بسیار روشن است.، خطاب به خانواده شهدا گفت: خون فرزندانتان بسیار برکات داشته است. امروز خون بچه‌های شما جهل زدایی کرده است. بدانید خون فرزندان شما کار خودش را در منطقه و در عالم کرده چون متصل به ثارالله شده است. یقین بدانید برکات خون شهدا و شهید سلیمانی به خروج آمریکایی ها از منطقه، آزادی مردم منطقه از دست سلطه گران، همبستگی مردم عراق و ایران و مردم مسلمان منطقه و جهان، افزایش روحیه مبارزه با دشمن و تنفر عمومی نسبت به آمریکایی‌ها خواهد انجامید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز