یوم الله ۴۱؛

کدخدایی: نظر نهایی شورای نگهبان درباره صلاحیت‌ها امروز اعلام می‌شود/ بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر تایید صلاحیت شدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۱:۲۷:۰۴
کد خبر: ۹۶۳۰۹۵
کدخدایی: نظر نهایی شورای نگهبان درباره صلاحیت‌ها امروز اعلام می‌شود/ بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر تایید صلاحیت شدند
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس به وزارت کشور در روز جاری خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، درباره اعلام نهایی اسامی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نظر نهایی شورای نگهبان درباره تایید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس به وزارت کشور اعلام می‌شود و از طریق فرمانداری‌ها اسامی تایید صلاحیت شدگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

کدخدایی افزود: امیدواریم با اقداماتی که صورت گرفته انتخابات خوبی پیش رو داشته باشیم و همه مردم فارغ از گرایش‌ها و گروه‌های سیاسی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور و مشارکت حداکثری، در انتخابات دوم اسفند حضور یابند.

وی گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم بررسی صلاحیت‌ها دقیق و براساس مستندات بوده و از نظر تعداد داوطلبانی که صلاحیتشان تایید شده است همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی افرادی دارند و می‌توانند در انتخابات حضور داشته باشند.

 کدخدایی درباره تحریم انتخابات از طرف برخی گروه‌ها نیز افزود: صحبت از تحریم و نیامدن را به دشمنان واگذار می‌کنیم، ان شاء الله هر کسی که دوستدار انقلاب اسلامی است دوم اسفند پای صندوق‌های رای حاضر می‌شود.

وی گفت: بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر صلاحیتشان تایید شده که فهرست آن‌ها در اختیار فرمانداری‌ها قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین ایام الله ۲۲ بهمن و دهه فجر را تبریک گفت و افزود: از روزی که اراده مردم بر این قرار گرفت که نظام جمهوری اسلامی را پی ریزی کنند با لطف خدا و پشتیبانی مردم و تبعیت از رهبری ۴۱ سال را پشت سر گذاشتیم و انقلاب همچنان به پیش می‌رود.

سخنگوی شورای نگهبان: صلاحیت بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر از داوطلبان برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید شده است. امروز آخرین مهلت بررسی اعتراض‌ها است و نظر نهایی به فرمانداری‌ها و وزارت کشور اعلام خواهد شد.

وی گفت: تقریبا ۵۰ درصد از داوطلبانی که برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی و نام نویسی کرده بودند، تایید صلاحیت شدند.

نظر شما