یوم الله ۴۱؛

امیر سرتیپ نصیرزاده: نیروی هوایی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۸:۵۱
کد خبر: ۹۶۳۱۰۷
امیر سرتیپ نصیرزاده: نیروی هوایی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد
فرمانده نیروی هوایی با بیان اینکه مردم هیچگاه انقلاب را رها نخواهند کرد، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و امنیت را در مرزهای هوایی کشور برقرار می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «امیرسرتیپ عزیز نصیرزاده»، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران در خصوص حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ما واقعا مردم قدرشناسی هستند و در سرما و گرما در تمامی صحنه ها حضور دارند و ما مسئولان هرکاری برای آنها انجام دهیم، جبران خوبی ها و عظمت مردم عزیز ایران نیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلاب را رها نخواهند کرد و مدافعان اصلی انقلاب در سختی ها و دشواری ها هستند.

فرمانده نهاجا افزود: دشمنان در مورد مردم ایران محاسبات اشتباهی دارند و به همین دلیل انقلاب مردمی ما را درک نمی‌کنند اما باید متوجه باشند که مشروعیت نظام ما به مردم است و سرما، گرما، تحریم و ... در حضورشان تاثیری ندارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درخصوص آمادگی این نیرو در دفاع از کشور گفت: قدرت نیروی هوایی ارتش با وجود این مرد قدرشناس و پشتوانه آنها چند برابر می‌شود

امیر سرتیپ نصیرزاده تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و امنیت را در مرزهای هوایی کشور برقرار است و هم‌اکنون که ما در راهپیمایی 22 بهمن حضور داریم، خلبانان ما آماده دفاع از کشور هستند.

وی افزود: راهپیمایی امروز به حمدالله بسیار شکوهمند، پر شور و با نشاط برگزار شد و مردم با جان و دل بار دیگر از انقلاب خود به کوری چشم دشمنان حمایت کردند.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز جمعه که سوخت موشک های «عین الاسد» را از حضور مردم دانسته بودند،تاکید کرد: قطعاً همین گونه بوده و ما نظامیان نیز قدرت خود را از مردم می گیریم.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه تا مردم هستند، ما نیز خواهیم بود،افزود: دشمنان خارجی فکر می‌کنند می‌توانند با تهدید و فشار خارجی مردم را از میدان خارج کنند، اما باید بگویم که قدرت ما به همین مردم است.

امیر سرتیپ نصیرزاده همچنین تصریح کرد: مردم که در میدان باشند دشمنان دچار یأس و ناامیدی می‌شوند و این یأس و ناامیدی را تا همیشه با خود خواهند داشت و ان‌شاء‌الله با خود به گور خواهند برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز