وزیر علوم:

پیش بردن اختلاف نظرها تا حد دشمنی، برای انقلاب خطرناک است/ انتخابات را باید به هر قیمتی حفظ کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۷:۰۳:۴۰
کد خبر: ۹۶۳۲۰۹
پیش بردن اختلاف نظرها تا حد دشمنی، برای انقلاب خطرناک است/ انتخابات را باید به هر قیمتی حفظ کنیم
وزیر علوم گفت: اینکه بعضا اختلاف نظرها را در حد دشمنی پیش ببریم، برای انقلاب خیلی خطرناک است و مورد سوء استفاده کسانی قرار می گیرد که به دنبال، نقطه ضعفی هستند تا برعلیه مردم، کشور و نظام از آن استفاده کنند.

«منصور غلامی»، وزیر علوم، در  گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در ارتباط لزوم "وحدت در بین جریان های سیاسی و مردم" گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم. حضور مردم در این هوای سرد با این جمعیت نشان از یک وحدت ضمنی و عمیق دارد. وحدت مردم همواره در برابر دشمنان انقلاب وجود داشته و خواهد داشت و در بازه‌های زمانی خاص، این وحدت خود را کامل نشان می‌دهد.

او ادامه داد: دنیا شاهد بود در زمان شهادت سردار سلیمانی مردم با وحدت پای انقلاب‌شان ایستادند. اختلافات درون مجموعه نظام و مردم در چگونگی اداره جامعه، یک اختلاف طبیعی است و اگر اختلافات نباشد، ممکن است مسیر درست را نمی توانیم طی کنیم. نقد سازنده از یکدیگر و اشکال گیری از روش‌ها و رفتارها می‌تواند به اصلاح مسیر کمک کند؛ اینکه بعضا این اختلاف نظرها را در حد دشمنی پیش ببریم، برای انقلاب خیلی خطرناک است و مورد سوء استفاده کسانی قرار می گیرد که به دنبال، نقطه ضعفی هستند تا برعلیه مردم، کشور و نظام از آن استفاده کنند.

وزیر علوم گفت: انتخابات یکی از نمادهای بسیار ارزشمند انقلاب اسلامی است که از ابتدای پیروزی انقلاب، بدون وقفه برای مجلس و ریاست جمهوری و نهادهای دیگری با حضور مردم شکل می‌گیرد. انتخابات را باید به هر قیمتی حفظ کنیم. در فرایند شکل‌گیری انتخابات تأیید و رد کاندیداها و  یا حضور و عدم حضور نیروهای مختلف بحث‌های اختلافات داخلی را بوجود آورده است اما نظام، ظرفیت بسیار بالایی دارد تا همه سلایق را در چنین فرایندهایی، مشارکت دهد. امیدواریم انتخابات پیش رو با مشارکت وسیع مردم و با دقت، واقع شود و حاصل آن شکل‌گیری یک مجلس مستقل، منطقی و علاقه‌مند به حل مسائل و مشکلات کشور باشد.

نظر شما