رییس سازمان صدا و سیما:

امیدواریم یک مجلس باکیفیت، انقلابی و مقاوم داشته باشیم/ ملتی که مستحکم باشد در تاریخ می‌ماند

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۵:۱۵:۳۹
کد خبر: ۹۶۳۲۲۲
امیدواریم یک مجلس باکیفیت، انقلابی و مقاوم داشته باشیم/ ملتی که مستحکم باشد در تاریخ می‌ماند
رییس سازمان صدا و سیما گفت: ملتی که در مشکلات مستحکم باشد، عزم و اراده‌اش پابرجا بماند، و بتواند ذیل یک فرماندهی واحد به سمت تجمیع قدرت و حل مشکلات برود، چنین ملتی در تاریخ می‌ماند و قدرتمندتر می‌شود، هر ملتی که دارای این ویژگی ها نباشد، تباه می‌شود و درجا می زند.

«عبدالعلی علی عسگری»، رییس سازمان صدا و سیما، در ارتباط با لزوم "وحدت در کشور" به خبرنگار سیاسی برنا گفت: مشکلات جزو ذات زندگی است، چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی، مشکل وجود دارد. در همه کشورهای دنیا مردم کم و بیش دارای مشکلات هستند برخی کشورها مشکلاتشان از ایران خیلی بیشتر و یا کمتر، است.

او ادامه داد: ملتی که در مشکلات مستحکم باشد، عزم و اراده‌اش پابرجا بماند، و بتواند ذیل یک فرماندهی واحد به سمت تجمیع قدرت و حل مشکلات برود، چنین ملتی در تاریخ می‌ماند و قدرتمندتر می‌شود، هر ملتی که دارای این ویژگی ها نباشد، تباه می‌شود و درجا می زند. به لطف الهی علیرغم مشکلاتی که در کشور وجود دارد مردم ایران دارای وحدت و انسجام هستند. زمانی که مسائل اصلی کشور مطرح است، همه مردم تفاوت‌ها، گوناگونی‌ها و اختلافات را کنار می‌گذارند و برای اصل کشور، نظام، اصل اقتدار، عظمت و آبروی خودشان پا به میدان می‌‌گذارند، مانند تظاهرات 22 بهمن که در روز گذشته شاهد آن بودیم.

رییس سازمان صدا و سیما گفت: شهادت شهید سلیمانی باعث شد مردم اختلاف ها را کنار بگذارند و در صحنه حضور یابند و امیدواریم این درسی برای دشمنان و برکتی برای رشد و پیشرفت ملت ایران، باشد.

علی عسگری در ارتباط با انتخابات گفت: انتخابات برای شکل‌گیری یک مجلس بسیار قوی است و مردم باید بهترین‌ ها را انتخاب کنند. مردم با حضور در انتخابات در سرنوشت خود دخیل هستند و انتخاب بهترین  فرد می‌تواند در زندگی مردم، تأثیر بیشتری داشته باشد.

او در ارتباط با خصوصیت یک نماینده گفت: یک نماینده خوب که در مجلس راه پیدا کند به اندازه خود در افزایش کیفیت حکم‌رانی در کشور تاثیر گذار است. به طور طبیعی مردم ما بسیار عاقل و دانا و هوشمند هستند و اگر به میدان بروند و انتخابات را بسیار پرشور برگزار کنند، امیدواریم یک مجلس باکیفیت، انقلابی و مقاوم را در آینده داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز