سخنگوی جنبش انصارالله یمن:

انقلاب اسلامی ایران مردم منطقه را علیه رژیم صهیونیستی متحد کرد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۹:۴۶:۴۲
کد خبر: ۹۶۳۲۹۱
انقلاب اسلامی ایران مردم منطقه را علیه رژیم صهیونیستی متحد کرد
سخنگوی جنبش انصارالله گفت: این انقلاب همچنین فلسطین را به عنوان یک مسأله زنده مطرح کرد که مردم منطقه علیه رژیم اشغالگر که به یاری خداوند محتوم به نابودی است، متحد شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن  یمن در پیامی، چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت و رهبران ایران تبریک گفت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، عزم ملت‌های مسلمان را برای مقابله با استکبار جهانی برانگیخت.

سخنگوی جنبش انصارالله افزود: این انقلاب همچنین فلسطین را به عنوان یک مسأله زنده مطرح کرد که مردم منطقه علیه رژیم اشغالگر که به یاری خداوند محتوم به نابودی است، متحد شوند.

پیش از عبدالسلام، رهبران بسیاری از کشورها از جمله عمان، کویت، اردن، کره شمالی چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را به ملت و دولت ایران تبریک گفته بودند.

 مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) با حضور پر شکوه مردم ایران همزمان با سراسر کشور در تهران برگزار شد. 

راهپیمایی میلیونی و حماسی مردم ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه‌های منطقه و جهان بازتاب‌های گسترده‌ای داشت. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز