عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

نباید کشور را دودستی تقدیم منفعت‌طلبان کنیم/ حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بستگی به تصمیمات رهبران انتخاباتی دارد/ امین‌زاده از اول هم اصولگرا بود

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۷:۴۸
کد خبر: ۹۶۳۴۱۱
نباید کشور را دودستی تقدیم منفعت‌طلبان کنیم/ حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بستگی به تصمیمات رهبران انتخاباتی دارد/ امین‌زاده از اول هم اصولگرا بود
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: کشور صحنه‌ای است که نباید آن را ببازیم و دو دستی تقدیم کسانی کنیم که در طول سال‌ها به دنبال منافع شخصی بودند.

«سهیلا جلودارزاده»، عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به اینکه ممکن است تغییر و تحولاتی رخ بدهد در حال حاضر نمی‌توانم، ارزیابی دقیقی از میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی داشته باشم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در هر مرحله از انتخابات مردم تجربه سیاسی و اجتماعی جدیدی را پشت سر می‌گذراند و در این دوران، گذار انتخاباتی مراحل رشد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را سپری می‌کند.

جلودارزاده با تاکید براینکه «میزان حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم را نمی‌شود پیش‌بینی کرد» تصریح کرد: تصمیمی که توسط رهبران حرکت‌های انتخاباتی گرفته می‌شود برای مردم، منشأ اعتبار و حرکت محسوب می‌شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نتایج نظرسنجی‌ها خاطرنشان کرد: برخی از نظرسنجی‌های صورت گرفته با توجه به کاستی گروه‌های برگزار کننده تنظیم می‌شود و به قول ورزشی‌ها داوری به نفع می‌گیرد اما برخی کلیت حرکت مردم را که در حال حاضر، کمتر از دو هفته به روز انتخابات مانده است، را در نظر می‌گیرند، که در نهایت باید منتظر تحولات روزهای آینده باشیم. در واقع باید دید پتانسیلی که در مردم به وجود آمده است طی این دو هفته و روزهای نهایی به چه صورت، بروز می‌کند.

جلودارزاده در پاسخ به این پرسش که در صورت حضور کمرنگ مردم در انتخابات احتمال پیروزی اصول‌گرایان را تا چه اندازه ارزیابی می‌کنید؟ یادآور شد: هر گروهی که صحنه را خالی کند طرف مقابل فاتح خواهد بود. کشور صحنه‌ای است که نباید آن را ببازیم و دو دستی، تَقدیم کسانی کنیم که در طول سال‌ها به دنبال منافع شخصی بودند. قبلا می‌گفتند آزموده را آزمودن خطاست اما در حال حاضر می‌بایست نگاهی دوباره به این صحنه کرد.

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه انتظار می‌رفت نام افرادی مانند «الهام امین‌زاده» در لیست‌های معتدل‌تری دیده می‌شد، اظهار کرد: ایشان از ابتدا اصولگرا بودند و با توجه به اینکه به اندازه کافی زنان در همه لیست‌ها اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل ضعیف هستند از هر لیستی یک زن هم به مجلس راه پیدا کند، غنیمت است، حتی اگر ضدزن باشد اما ذاتا زن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز