یک فعال سیاسی اصولگرا:

سید محمد حسینی وزیر پیشین ارشاد سرلیست جهادگران است/هنوز برای قالیباف زود است به مجلس برود!/گزینه‌های ما برای ریاست مجلس آقایان مظفر، زاکانی و ذوالنور است

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۸:۲۱:۳۶
کد خبر: ۹۶۴۱۰۳
سید محمد حسینی وزیر پیشین ارشاد سرلیست جهادگران است/هنوز برای قالیباف زود است به مجلس برود!/گزینه‌های ما برای ریاست مجلس آقایان مظفر، زاکانی و ذوالنور است
دبیر کل جهادگران ایران اسلامی گفت: هنوز برای قالیباف زود است به مجلس برود!

به گزارش گروه سیاسی برنا ، وهاب عزیزی, فعال سیاسی اصولگرا در نشست خبری جهادگران ایران اسلامی اظهار کرد: حدود سه هفته پیش فراخوان دادیم برای کاندیداهای تهران و حدود ۸۰۰ نفر با ما تماس گرفتند و ۴۵۰ نفر رزومه خود را برای ما ارسال کردند و با بررسی رزومه این ۴۵۰ نفر حدود ۱۲۴ نفر مورد تأیید قرار گرفتند و پس از بررسی این ۱۲۴ نفر و بررسی بازخورد مردمی ۹۰ نفر تأیید شدند و در نهایت تصمیم بر این است که ۳۰ نفر را معرفی کنیم.

وی افزود: قرار است لیستی با عنوان ائتلاف جهادگران ایران اسلامی با سرلیستی سید محمد حسینی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شود و همچنین آیت‌الله عباسعلی اختری، کاندیدای مدنظر ما برای مجلس خبرگان رهبری از تهران برای انتخابات مجلس خبرگان معرفی خواهد شد.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه کسی که خود را کاندیدای ارزشی می‌نامد باید اتفاق شیشه‌ای و شفاف داشته باشد، یادآور شد: تکثر احزاب و جناح‌ها خوب است و اعتقاد داریم جوانان دارای تخصص باید به عرصه سیاست و انتخابات مجلس ورود پیدا کنند و بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب باید جوانان حضور فعال داشته باشند.

عزیزی وحدت عالی را مشارکت همه گروه‌ها دانست و گفت: اصلاح‌طلب و اصولگرا هم ندارد و آنچه مهم است برخورداری از شعور ولایت‌پذیری بوده تا برای اساس ولایت‌پذیری برای مردم کار کنند و به مردم خدمت کنند و در اینجا من توصیه می‌کنم از زندگی و مسلک سردار سلیمانی درس بیاموزیم.

وی با بیان اینکه دوران سهم‌خواهی گذشته است، یادآور شد: افرادی که در پی سهم‌خواهی هستند، آن‌قدر مست قدرت و سهم‌خواهی شده که صدای شکسته شدن استخوان‌های طبقه متوسط را نمی‌شنوند.

دبیر کل جهادگران ایران اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا جهادگران ایران اسلامی به دنبال ارائه لیست در سراسر کشور نیست و چرا فقط در تهران لیست می‌دهید، عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم اول هسته را قوی کنیم.

جهادگران برای گزینه‌های خود را برای ریاست مجلس مطرح کرد و افزود: گزینه‌های ما برای ریاست مجلس آقایان مظفر، زاکانی و ذوالنور است و اینکه آقای حسینی را به عنوان رئیس مجلس معرفی می‌کنیم به معنای این نیست که آقای حسینی ظرفیت ریاست مجلس را ندارد، بلکه ظرفیت آقای مظفر بیشتر است و اعتقاد داریم که هزینه‌های بسیاری برای انقلاب داده و فقط سه برادر او در یک عملیات به شهادت رسیدند.

او ادامه داد: جهادگران ایران اسلامی به لطف و عنایت خداوند در بین کاندیدا‌های خود املاک نجومی و حقوق نجومی بگیر ندارد. تمامی نامزد‌هایی که از طرف جبهه جهادگران ایران اسلامی گزینش و معرفی شده اند انسان‌هایی سالم و پاک دست هستند که جهت نهادینه کردن تفکر جهادی و تشکیل فراکسیون جهادگران در مجلس شورای اسلامی و پی گیری مطالبات به حق مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته اند.

عزیزی عنوان کرد: این دوره مصمم‌تر از ادوار گذشته وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شویم، چون معتقد هستیم سیستم مدیریتی و قانون گذاری کشور در چهل سال گذشته نتوانسته است رضایت مردم و رهبری را فراهم نماید.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: شاکله کشور مان از تیغ بی تدبیری اصحاب دروغ و شعار زخمی و رنجور است. تفکر جهادی برای نجات انقلاب از دست نااهلان نانجیب برنامه دارد. ما معتقدیم تنها تفکر جهادی می‌تواند به این همه نابسامانی سامان دهد.

او بیان داشت: کار به جایی رسیده است که مردم در فراهم کردن ابتدائی‌ترین نیاز‌های خود مشکل جدی دارند و عده‌ای مست قدرت چشم از واقعیت‌ها بسته اند و به هیچ توصیه و رهنمود پدرانه‌ای هم گوش شنوا ندارند. شعار ولایت پذیری می‌دهند و شعور ولایت پذیری ندارند. دل، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه‌ای از عملکرد ناصواب این سیاست پیشه گان قدرت طلب خون است.

عزیزی با بیان اینکه دوران مدیریت لودری تمام شده است، گفت: من آقای قالیباف را به مناظره دعوت می کنم من معتقدم هنوز برای قالیباف زود است که به مجلس برود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز