یک فعال سیاسی اصولگرا:

اگر به حداد عادل چشم می‌گفتیم، شاید تایید صلاحیت می‌شدیم!/ تا ساعاتی دیگر لیست انتخاباتی را اطلاع رسانی می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۱:۵۱
کد خبر: ۹۶۴۳۰۹
اگر به حداد عادل چشم می‌گفتیم، شاید تایید صلاحیت می‌شدیم!/ تا ساعاتی دیگر لیست انتخاباتی را اطلاع رسانی می‌کنیم
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر به حداد عادل چشم می‌گفتیم شاید تایید می‌شدیم.

«محمدجواد محمدی نوری»، فعال سیاسی اصولگرا و قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، با بیان اینکه ردصلاحیت شده است به خبرنگار سیاسی برنا گفت: در حالی که در 21 حزب فعالیت کرده ام و در همه شهرها نیز برای دفاع از اسلامیت، نظام جمهوری اسلامی در راستای تقویت انقلاب و آرمان‌های امام (ره) سخنرانی‌های بسیاری داشته ام و تلاش‌های فراوانی، انجام داده‌ام و تاکنون معتقدانه ایستادگی  کرده‌ام، از سوی هیئت نظارت شورای نگهبان به دلیل عدم التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی، طبق قسمت دوم بند 1 رد صلاحیت شدم.

او همچنین از رد صلاحیت برخی از سران جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت که عمدتا از نیروهای ارزشی و اصولگرای کشور محسوب می شدند به دلیل عدم التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: نه گفتن به وحدت مدنظر آقایان و رویه نادرست آنان، باعث حذف همگی ما شده است. اگر به حداد عادل چشم می‌گفتیم، شاید تایید می‌شدیم. مجموعه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در عین حال با تمکین در برابر قانون و معتقدانه در جهت تقویت مبانی انقلاب و اسلام، با جدیت در انتخابات حاضر می شوند.

محمدی نوری همچنین تاکید کرد: تا ساعاتی دیگر لیست منتسب به جبهه پیشرفت تحت عنوان «مجلس مردم» با رعایت شاخصه‌هایی چون تحقق رضایتمندی مردم با تکیه بر نیروهای کارآمد، توانمند و شجاع توسط سید شهاب الدین صدر اطلاع‌رسانی می شود.

نظر شما