یک فعال سیاسی اصولگرا:

وحدت مورد نظر آقایان تحمیلی نیست بلکه عهدی دوجانبه است!/ هیچ یک از لیست های اصولگرایان رأی کامل مردم را ندارد

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۷:۴۸
کد خبر: ۹۶۴۳۱۱
وحدت مورد نظر آقایان تحمیلی نیست بلکه عهدی دوجانبه است!/ هیچ یک از لیست های اصولگرایان رأی کامل مردم را ندارد
یک فعال سیاسی اصولگرا و قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت گفت: وحدت مورد نظر آقایان تحمیلی نیست بلکه عهدی دوجانبه است.

«محمدجواد محمدی نوری»، قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت، با اشاره به نهایی شدن لیست جبهه پیشرفت با نام مجلس مردم درباره به نتیجه نرسیدن وحدت تحمیلی در شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی برنا گفت: پس از یکسال جلسات و برنامه ریزی مورد نظر برخی مصادره کنندگان، جریان اصولگرایی و نهایتا شورای ائتلاف به تصور و خیال، تحمیل وحدت به نامزدهای مطرح شده، نتوانستند تا ۲۳ بهمن حتی به اشتراکات اولیه برسند و در حال حاضر نیز شاهد تعدد لیستهای همسو هستیم.

او تاکید کرد: سران مشهور این شورا از همان روزهای آغازین درایت لازم برای حفظ نیروهای انقلاب و بستر سازی لازم جهت دلگرمی آنان را نداشته و این باعث شد تا لایه های مختلفی از اصولگرایی، تشکیل شود.

محمدی نوری افزود: اشتباه استراتژیک دوستان عزیز ائتلاف این بود که تصور کردند، می‌توان وحدت تحمیلی بوجود آورد درحالی که وحدت عهدی است دوجانبه و لازمه وحدت، داشتن صداقت و همدلی است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: ما هرگز در برابر آنان قرار نگرفتیم بلکه از ظرفیت، ۵ ساله جبهه استفاده کرده و لیست جامع و خوب و کارآمدی را برای تهران بستیم.

محمدی نوری همچنین ضمن اشاره به عدم حضور سران جبهه در انتخابات بدلیل عدم تائید به استناد عدم التزام به اسلام گفت: چه تائید می شدیم چه امروز که توفیق حضور در رقابت را نداریم مقتدرانه پای انقلاب، رهبری و آرمانهای نظام هستیم. شک نکنید تلاش خواهیم کرد تا اوضاع بی اعتمادی مردم، انشاا‌...به آشتی مردم با اصل نظام تبدیل شود.

او با اشاره به چند دستگی شدن اصولگرایان در انتخابات گفت: این نوع آرایش در حقیقت آزمون مناسبی را برای مردم فراهم میکند که چشم بسته به یک لیست، رای ندهند چرا که در طول این سالها دیدیم هر باری که لیست واحد وارد مجلس یا شوراها شدند، نتیجه آن نه تنها سازنده نبود بلکه باعث سرخوردگی هواداران نیز شد.

او گفت: لیست جبهه پیشرفت با نام 《مجلس مردم》بیانگر نگاه ما به مردم از جنس همدلی در عین صداقت و تعهد بوده و با تکیه بر گفتمان امروز مردم، تصور میکنیم مجلسی مردمی باید شکل بگیرد تا شاهد تغییر جدی برای بازگشت اعتماد و امید به جامعه، باشیم.

نوری یادآور شد: در این انتخابات به دلیل سردرگمی‌ بافت هیچ یک از لیستها بطور واحد رای کامل مردم را نخواهند داشت و امیدوارم جریانات مدعی، عواقب ناکارآمدی مجلس آینده را نیز با همین رویه‌ای که پیش بردند، بر عهده بگیرند. ما از مدتها قبل حدسمان این بود بدلیل اختلافات فاحش در جبهه پایداری و شورای ائتلاف، آنان هرگز به وحدت نخواهند رسید و این موضوع نشاندهنده مصادره و تحمیل عقاید یک عده کم بر یک اجتماع بزرگ در دایره اصولگرایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز