فرماندار تهران:

مشارکت مردم تهران در انتخابات بالا خواهد بود/ هیچ گزارشی مبنی بر تخلف نامزدها نداشتیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۵:۴۵
کد خبر: ۹۶۵۱۵۹
مشارکت مردم تهران در انتخابات بالا خواهد بود/ هیچ گزارشی مبنی بر تخلف نامزدها نداشتیم
فرماندار تهران گفت: تا این لحظه چه از طرف نامزدهای مجلس شورای اسلامی و چه از طرف نامزدهای مجلس خبرگان هیچ گزارشی مبنی بر تخلف، نداشتیم.

«عیسی فرهادی»، فرماندار تهران، در ارزیابی خود از میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: ملت ما در همه 37 انتخاباتی که تاکنون برگزار شده است، مشارکت بسیار خوبی داشتند و میانگین مشارکت نسبت به بسیاری از کشورهایی که ادعای دموکراسی می‌کنند، به مراتب بالاتر است.

فرماندار تهران با بیان اینکه «در برخی کشورها شرکت در انتخابات اجباری است» تصریح کرد: با مواردی نظیر حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی، در نمازجمعه‌ای که به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد و شرکت کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به نظر می‌رسد مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم بالا خواهد بود.

فرهادی با تاکید بر اینکه شاهد مشارکت بسیار خوبی در انتخابات خواهیم بود، اظهار کرد: مردم ایران خلاف آن چیزی که دشمن و رسانه‌های بیگانه می‌خواهند، عمل می‌کنند. بیگانگان همیشه اتفاقاتی از قبیل عدم حضور مردم در انتخابات را می‌خواهند، که مردم همیشه عکس این را عمل کردند.

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه «حتما در تهران مشاکت بالا خواهد بود» خاطرنشان کرد: مردم در این دوره هم با حضور در پای صندوق‌های رأی عکس خواسته رسانه‌های بیگانه عمل می‌کنند، لذا مشارکت بسیار بالایی، در پیش روی خواهیم داشت.

فرماندار تهران در پاسخ به این پرسش که تا این لحظه نامزدها تخلف تبلیغاتی داشتند یا خیر، تبیین کرد: تا این لحظه چه از طرف نامزدهای مجلس شورای اسلامی و چه از طرف نامزدهای مجلس خبرگان، هیچ گزارشی مبنی بر تخلف نداشتیم. بنابراین تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف نامزدها نداشتیم.

گفتنی است؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۲ اسفند برگزار می شود.

نظر شما