گزارش؛

خبر ائتلاف اصولگرایان است ولی خبری از ائتلاف نیست

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۹:۴۷
کد خبر: ۹۶۶۰۲۸
خبر ائتلاف اصولگرایان است ولی خبری از ائتلاف نیست
آخرین ساعات شب گذشته خبری منتشر شد مبنی بر ائتلاف کامل اصولگرایان و به نظر می رسید اینبار وجوه افتراقی کنار گذاشته شده و قرار است اصولگرایان با لیست واحد به میدان بیایند اما تا این لحظه نه تنها اثری از لیست واحد نیست بلکه قرائن نشان می دهد هنوز ائتلاف در فاصله کمتر از 48 ساعت تا پایان تبلیغات انتخاباتی شکل نگرفته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اصولگرایان که از حدود یک سال پیش تلاش برای ائتلاف و ارائه لیست واحد را شروع کرده بودند هنوز نتوانسته اند به وحدت مورد نظرشان برسند و علیرغم اینکه چند بار اعلام کردند در حال رفع اختلافات هستند ولی به قدری این اختلاف بالا گرفت که تا دیروز بیش از 15 لیست در این جناح سیاسی کشور منتشر شده، لیست هایی که کمترین نزدیکی را با هم داشتند.

دیشب اما خبر رسید با ورود حجت الاسلام رئیسی به این ماجرا ائتلاف مورد نظر شکل گرفت، این خبر در حالی منتشر می شد که نزدیکان رئیسی این خبر را نقل هم نمی کردند چه رسد به تایید، ضمن اینکه ورود یکی از سران قوای قضائیه و مجریه به انتخابات مجلس هم چندان منطقی و قابل قبول به نظر نمی رسید. البته حامیان قالیباف هم مدعی شدند تلاش های وی نتیجه داده کما اینکه سید محمود رضوی، از نزدیکان قالیباف هم تلاش کرد وحدت احتمالی را به نام شهردار اسبق تهران بنویسد. او در توییتر نوشت: تلاش های چند روزه دکتر قالیباف برای وحدت سرانجام نتیجه داد نیروهای انقلاب برای وحدت روی یک لیست واحد در تهران به توافق رسیدند.

همه این خبرها در حالی منتشر می شود که با گذشت بیش از 12 ساعت از این خبر اما نه تنها هنوز لیست واحد منتشر نشده بلکه الیاس قالیباف، فرزند محمد باقر قالیباف در استوری اینستاگرامش همان لیست قبلی اصولگرایان منهای جبهه پایداری را منتشر کرده است.

اصولگرایان

البته در این میان سوالات دیگری نیز مطرح شده است، مثلا آیا این ائتلاف لیست هایی مثل مداحان، عدالتخواهان، حسن عباسی، رسایی و... را هم در بر می گیرد یا صرفا دو لیست نیروهای انقلاب و جبهه پایداری با هم ائتلاف کرده اند؟ آیا در صورت صحت ائتلاف، تعداد بیش از 15 لیست منتشر شده به یک لیست کاهش پیدا می کند؟ آیا ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری بقیه را هم در صف اصولگرایان قرار می دهند؟ اینها سوالاتی است که پاسخ آنها احتمالا تا چند ساعت آینده مشخص می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز