چمران:

قرار بود به وحدت برسیم، نرسیدیم! قالیباف هم نیامد

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۱:۲۸
کد خبر: ۹۶۶۲۴۲
قرار بود به وحدت برسیم، نرسیدیم! قالیباف هم نیامد
چمران از عدم توافق اصول‌گرایان مبنی بر ارائه لیست مشترک خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، « مهدی چمران» نایب رئیس  جمنا  در همایش ائتلاف نیروهای انقلاب که در مرکز همایش های تهران برگزار شد، با بیان اینکه جلسه شورای وحدت اصولگرایان تا نیمه‌های شب طول کشیده و  قالیباف هم در این همایش حضور پیدا نخواهد کرد، گفت: متاسفانه نتوانستیم به وحدتی دست پیدا کنیم.

 او افزود: ما دنبال ایران قوی هستیم. این  قوی بودن فقط قدرت نظامی نیست بلکه باید از همه جهات سیاسی فرهنگی و اقتصادی قدرتمند شویم که مجلس و قوه مققنه یکی از آنها است. ما اگر مجلس قوی نداشته باشیم با توجه به شرایط جدیدی که در دنیا برای ما به وجود آمده است، نمی توانیم قوی باشیم.

نایب رییس جمنا تصریح کرد: مجلس قوی را با نمایندگان قوی می‌توانیم اداره کنیم. اگر نمایندگان سازوکار برنامه و تدبیر داشته باشند می توانند موفق باشند.

چمران درباره زمان و انتخاب درست گفت: زمان مناسب ما روز جمعه و کار و انتخاب مناسب در انتخاب نمایندگان خوب است که البته اینها به صورت تک رای صورت نمی‌گیرد که باید برای مردم و به ویژه متدین تشریح کنیم که به صورت لیستی رای بدهند.

او ادامه داد: متدین های ما می گویند ما باید همانطور که شورای نگهبان افراد را احراز می کند افراد را بشناسیم و می خواهند که به افرادی که در لیست نیستند اما از نظر خودشان صالح‌تر هستند را جایگزین کنند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با اشاره به شاخص‌های نماینده خوب از نظر رهبری گفت: نماینده باید به دنبال برآورده شدن مسائل مردم و حل وضعیت بحرانی اقتصادی کشور باشد.

وی یادآور شد: این اتفاق را میتوانیم همانطور که در‌جنگ به جوانان اعتماد کردیم و در کنار با تجربه‌ها جنگ را با وجود اینکه استکباری و شیوخ نفرین شده عرب پشت صدام بودند شکست دهیم. رقم بزنیم؛ ما به این پیروزی بزرگ دست یافتیم.

چمران ادامه داد:ما در‌جنگ توانستیم در سیاست های جهانی و خارجه و فرهنگی هم میتوانیم اینکارها را داشته باشیم به شرطی که نگاه به خارج و آمریکا نداشته باشیم.

این کنشگر سیاسی اصولگرا گفت: باید مردان و زنان کار آزموده را به مجلس گسیل بذاریم تا بتوانیم کارها را پیش ببریم.

وی با اشاره به نبود قالیباف در همایش ائتلاف نیروهای انقلابی گفت:  قالیباف علی‌رغم اینکه بنا بود حضور داشته باشند تا شب و یا حتی صبح جلسه دارند؛ به رغم همه تلاش هایی که انجام شده است اما به نتایج خوبی حاصل نشده است. 

چمران ادامه داد: من امیدوارم که همه در کنار هم باشیم لیست دادن گویی شهرت است که لیست‌های قومی و گروهی مختلف می‌دهند. مگر چقدر هستیم که مقابل دنیای استکبار که بخواهیم متشتت باشیم ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و با قدرت راه خودمان را ادامه می‌دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز