رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع کارکنان ستاد وزارت دفاع:

حضور در انتخابات مثل نماز واجب است

۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰:۴۶
کد خبر: ۹۶۶۹۷۸
حضور در انتخابات مثل نماز واجب است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور بر همه ملت ایران واجب عینی و بمانند نماز واجب است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان با حضور در جمع کارکنان ستاد وزارت دفاع با اشاره به آیه ۱۱ سوره ی رعد اظهار داشت: خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان خودشان در ایجاد این تغییر مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام  والمسلمین آقاجانپور با گرامیداشت چهل و یکمین  سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت : چهل و یک سال قبل، ملت بزرگ ایران با رفراندوم و همه پرسی از حق  خود دفاع کرد و برای انتخاب هوشمندانه ی سرنوشت خود به صحنه آمدند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران برای پیاده و جاری شدن احکام اسلامی در جامعه، استقلال، انتخاب افراد لایق و شایسته برای اداره جامعه و نجات از دست حاکمان نوکرصفت با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات نقشه های  دشمن را نقش بر آب  و توطئه های آنها را خنثی نمودند.

وی در همین زمینه ادامه داد: ملت ایران در آن دوران با تفکری  برآمده از اندیشه ی  الهی با حضور خود در صحنه ی انتخابات در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های زورمندان عالم ایستاد و به دنیا اعلام کرد که میخواهد از حقی که خداوند و مکتب اسلام و قرآن  به او داده است در سرنوشت حکومت خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه  جمهوری اسلامی ایران امروز  به برکت خون شهدا، امام شهدا و هدایت های پیامبرگونه ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای به بلوغ کامل رسیده است گفت: یکی  از مصادیق مهم قدرت در نظام جمهوری اسلامی حضور مردمی در تمام صحنه ها بویژه صحنه سرنوشت ساز انتخابات خواهد بود.

وی با استناد به فرمایشات نورانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حضور در انتخابات را   همانند نماز  جماعت یک فریضه و یک تکلیف شرعی عنوان کرد و افزود:  هم چنان که نماز اول وقت وحضور در صفوف نمازجماعت بینی شیطان را به خاک می مالد  حضور باشکوه مردم در اولین ساعات رای گیری در اتتخابات مجلس،  بینی دشمنان ایران اسلامی را به خاک مالیده و  آنان را عصبانی میکند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اگر کسی نمازش را بموقع نخواند میتواند قضای آنرا به جا بیاورد، اما عدم حضور بموقع در لحظه های سرنوشت ساز قضا ندارد و قابل جبران نیست.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات موجب خشم دشمنان اسلام خواهد شد افزود: در حالی که دشمنان و معاندان نظام اسلامی در جنگ روانی و رسانه ای به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم هستند، می بایست بیش از بیش و با اهتمامی دوچندان برای حضور در ساعات اولیه رأی گیری، در محل حوزه های انتخاباتی حضور یافت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان این که امریکا از روحیه ایستادگی و مقاومت ایران عصبانی است گفت: ما هم طبق فرمایش شهید مظلوم آیت الله بهشتی می گوییم امریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به ویژگی های نماینده اصلح در تراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: نمایندگانی را انتخاب کنید که وفادار به اسلام و انقلاب و دارای روحیه انقلابی و جهادی و اشداء علی الکفار رحماء بینهم باشند

وی با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور  بیش از ۴ دهه مورد تحریم های ظالمانه نظام استکباری قرار گرفته  است افزود: حوزه دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی  ایران با  عملی ساختن کلام گهر بار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر " ما میتوانیم" توانست  از قوه به فعل رسیده و با ایستادگی  و اتکا به ظرفیت های داخلی  بر مشکلات فائق و ایران اسلامی را تبدیل به یک قدرت مهم در عرصه بین المللی کند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور تصریح کرد: افرادی باید سکاندار مسئولیت در مجلس شورای اسلامی گردند که با ور " ما میتوانیم " را   در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی  و اقتصادی  جامعه نهادینه و جاری و ساری نمایند.

نظر شما