حماسه حضور یازدهم؛

محسن هاشمی: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، برخی افراد خود را به مجلس می‌فرستند

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۰:۵۰
کد خبر: ۹۶۷۲۱۳
محسن هاشمی: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، برخی افراد خود را به مجلس می‌فرستند
رئیس شورای شهر تهران گفت: لازم است که مردم همگی در انتخابات شرکت کنند و باید بدانند، عدم شرکت در انتخابات یعنی کم اهمیتی نسبت به سرنوشت‌شان و اجازه دادن به دیگران تا افراد خود را به مجلس بفرستند.

«محسن هاشمی»، رئیس شورای شهر تهران، با حضور در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا درخصوص لزوم مشارکت مردم گفت: امام خمینی مجلس را رأی امور دانستند. مجلس نقش بسیار مهمی در سرنوشت کشور دارد بنابراین لازم است، مردم همه در انتخابات شرکت کنند.

محسن هاشمی ادامه داد: لازم است که مردم همگی در انتخابات شرکت کنند و باید بدانند، عدم شرکت در انتخابات یعنی کم اهمیتی نسبت به سرنوشت‌شان و اجازه دادن به دیگران تا افراد خود را به مجلس بفرستند. در نتیجه لازم است، مردم بیایند و از میان کاندیداهایی که وجود دارند و می‌توانند، نقش موثری را در افکاری که آنها دارند، بازی کنند، انتخاب خود را انجام دهند.

رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: انتخابات از نظر جهانی بسیار مهم است چراکه الان نگاه جهانی به ایران و سرنوشت ایران و به همین انتخابات دوخته شده است. می‌خواهند تبلیغات وسیع کنند که انتخابات از رونق افتاده و مردم اهمیت به سرنوشت نظامشان نمی‌دهند و مخالفت‌هایی دارند، هرچند مردم مشکلاتی دارند اما این موضوع، ربطی به عدم شرکت در انتخابات ندارد.

نظر شما