حماسه حضور یازدهم؛

استاندار تهران: ٤٦١ شعبه سیار فعال داریم/ امسال نقل و انتقلات اتوبوسى رویت و پیگیرى مى‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۷:۳۹
کد خبر: ۹۶۷۲۲۹
استاندار تهران:  ٤٦١ شعبه سیار فعال داریم/ امسال نقل و انتقلات اتوبوسى رویت و پیگیرى مى‌شود
استاندار تهران گفت: با توجه به تعداد نمایندگان در تهران ٦ هزار و ٢٢٨ شعبه ثابت و ٤٦١ شعبه سیار، فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزارى برنا، «انوشیروان محسنى بندپى»، استاندار تهران، صبح امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اعضای کمیته انتخابات استان تهران گفت: امروز همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات شفاف و سالم مهیا شده است. در استان تهران ٣٠ نماینده، در شهریار، درملارد و قدس ١ نماینده، در دماوند و فیروز کوه ١ نماینده، در رباط کریم ١ نماینده و در ورامین، قرچک و پیشوا و در پاکدشت هم یک نماینده به رقابت می پردازند. همچنین از اقلیت های دینی که ٥ نماینده در مجلس دارند ٤ نماینده در تهران انتخاب می شوند.

استاندار تهران گفت: با توجه به تعداد نمایندگان در تهران ٦ هزار و ٢٢٨ شعبه ثابت و ٤٦١ شعبه سیار فعال هستند.

او افزود: بیش از ٩٢درصد شعبات اخذ رای از ابتدا وارد سامانه اخذ رای شدند که حدود ٨ درصد مشکل سامانه انتخابات داشتند. با توجه به تمهیداتی که از قبل داشتیم روند برگزاری در کمال شفافیت و سلامت و امنیت برگزار می شود.

استاندار تهران در مورد نقل و انتقالات افراد براى اخذ رأى یادآور شد: سال هاى قبل گزارشاتى مبنی بر آوردن مردم از شهر رودهن به بومهن داشتیم، امسال نقل و انتقلات اتوبوسى رویت و پیگیرى مى‌شود.

وى در خصوص امنیت شهرستان هاى ملارد و شهریار بیان کرد: ساعت ٨ صبح انتخابات در شهرستان ملارد آغاز شده است و تاکنون با هیچ گونه توقفی در انتخابات، به دلیل مسائل امنیتی، مواجه نشدیم.

بندپى در ارزیابی میزان مشارکت در انتخابات افزود: در همه حوزه ها شرایط برای حضور حداکثری مردم فراهم است. از همه هموطنان خواهش می کنم از این فرصت در تقویت امنیت و منابع ملی استفاده کنند، خوش بین هستم که شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز