حماسه حضور یازدهم؛

ذوالفقاری: مشکل خاصی به لحاظ امنیتی نداریم

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۱:۵۸
کد خبر: ۹۶۷۲۴۹
ذوالفقاری: مشکل خاصی به لحاظ امنیتی نداریم
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تا این لحظه مشکل خاصی از نظر امنیتی نداشته ایم و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «حسین ذوالفقاری»، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به روند تامین امنیت انتخابات اظهار کرد: در رابطه با امنیت انتخابات از ۶ ماه پیش برنامه ریزی انجام شده و ستاد امنیت انتخابات در استان‌ها کارش را شروع کرده و با کمیته‌های مختلفی که زیر مجموعه ستاد امنیت است، برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: حدود ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج برای تامین امنیت انتخابات در نظر گرفته شدند و به طور مستقیم در جهت تامین امنیت انتخابات در شعب اخذ رای و همچنین در بخش هایی که مربوط به مسیر تردد صندوق های اخذ رای است، قرار دارند.

ذوالفقاری تصریح کرد: در مرزهای کشور نیروهای مرزبانی، سپاه و ارتش و در همه کشور نیروهای اطلاعاتی و انتظامی در حال فعالیت هستند تا با امنیت کامل انتخابات، انجام گیرد.

وی تاکید کرد: نیازهای بالگردی توسط ستاد کل نیروهای مسلح برای امر انتخابات تعیین شده است و بالگردها و امکانات هوایی برای اقدامات عملیاتی انجام شده و همه سیستم‌های امنیتی، اطلاعاتی و الکترونیکی در آمادگی قرار دارند که انتخابات را با امنیت کامل، به پایان برسانند.

دوالفقاری یادآور شد: تا این لحظه مشکل خاصی از نظر امنیتی نداشته ایم و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز