معصومه ابتکار:

مهم است تنوع سلایق در انتخابات حضور داشته باشند/ دشمنان ایران می خواهند مشارکت مردم کاهش پیدا کند

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۸:۳۰
کد خبر: ۹۶۷۳۲۰
مهم است تنوع سلایق در انتخابات حضور داشته باشند/ دشمنان ایران می خواهند مشارکت مردم کاهش پیدا کند
معاون زنان رئیس جمهور گفت: کشور ما از سلایق و تنوع دیدگاه‌های فرهنگی و سیاسی برخوردار است و بسیار مهم است این تنوع در انتخابات حضور داشته باشند.

«معصومه ابتکار»، معاون زنان و امور خانواده رئیس‌جمهور که صبح جمعه(2اسفند) به منظور شرکت در انتخابات در جماران حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است و مردم می‌توانند برای آینده و سرنوشت  خودشان تا حدی که قانون و شرایط اجازه می‌دهد، تصمیم‌گیری کنند.

معصومه ابتکار سلیقه مردم را در مسائل سیاسی کشور موثر دانست و اظهار داشت: با وجود برخی دلخوری‌ها ولی باز هم مردم می‌توانند برای سرنوشت خودشان رأی بدهند، سلیقه مردم می‌تواند موثر باشد و این برای کشور ما بسیار اهمیت دارد. کشور ما از سلایق و تنوع دیدگاه‌های فرهنگی و سیاسی برخوردار است و بسیار مهم است این تنوع در انتخابات حضور داشته باشند. 

او با تاکید بر اهمیت صندوق رای بیان داشت: کسانی که به شرایط انتقاد یا اعتراض دارند اگر پای صندوق رای حضور پیدا نکنند و سلایق خودشان را اعمال نکنند، یقینا به نفع طرف مقابل و حتی به  نفع دشمن است. دشمنان ایران به هر نحوی دنبال این هستند که مشارکت مردم کاهش پیدا کند و مردم نسبت به شرایط بی تفاوت شوند. 

معاون زنان رئیس جمهور در پایان افزود: امیدواریم مردم همانطور که در هر دوره‌ای با حساسیت و دقت نظر حضور پیدا کردند، مشارکت را کاهش ندادند و مسئولیت‌پذیری خودشان را علیرغم همه آلام و ناراحتی، با هوشیاری نشان دادند، اکنون نیز اقدامی که برای ایران، سرنوشت، یکپارچگی، امنیت و آرامش ایران اهمیت دارد آن را انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز