نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها:

مسئولان نسبت به پاسخگویی به سوالات مردم غفلت کردند/ امیدوارم تک صدایی در مجلس آینده نباشد

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۷:۵۸
کد خبر: ۹۶۷۴۲۱
مسئولان نسبت به پاسخگویی به سوالات مردم غفلت کردند/ امیدوارم تک صدایی در مجلس آینده نباشد
نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: مسئولین نسبت به پاسخگویی خودشان و سوالاتی که مردم داشتند غفلت کردند؛ همه اینها بر رأی مردم اثر گذاشت و مشارکت را تا اندازه‌ای، کاهش داد.

«پروانه مافی»، نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها و عضو فراکسیون امید، درباره انتخابات مجلس یازدهم باتوجه به ردصلاحیت‌های گسترده اصلاح‌طلبان به خبرنگار برنا گفت: شرایط خاصی به وجود آمد که نوعی دل سردی برای برخی از علاقه‌مندان برای حضور در عرصه انتخابات بود. متاسفانه مشکلاتی در 3/4 ماه اخیر، یعنی از آبان ماه به این طرف داشتیم و حساسیت‌هایی که برای مردم ایجاد شد. مسئولین نسبت به پاسخگویی خودشان و سوالاتی که مردم داشتند غفلت کردند؛ همه اینها بر رأی مردم اثر گذاشت و مشارکت را تا اندازه‌ای کاهش داد. باید توجه داشت که تنها وسیله، ابراز نظر ما صندوق رای است. با شرکت در انتخابات می‌توانیم دموکراسی، نظر و رأی مردم را در حکومت و حکومت‌داری تثبیت کنیم.

این عضو فراکسیون امید پیش بینی خود از مجلس آینده را تشریح و بیان کرد: باید ببینیم که آمار رأی دهندگان به چه سمتی می‌رود، کسانی که رأی می‌گیرند و انتخاب می‌‌شوند چه کسانی هستند اما باز هم امیدواریم که هر چه هست، تک صدایی در مجلس آینده نباشد و افراد مختلف با نگاه‌ها و رویکردهای سیاسی متفاوت، در مجلس حضور داشته باشند. امیدواریم فراکسیون‌های حداقلی و حداکثری شکل بگیرد تا مجلس، از یک قوام و تسلط کافی برخوردار شود و همان طور که رهبری انقلاب تأکید داشتند، بتوانیم به یک مجلس قوی دست پیدا کنیم و آن مجلس قوی، بتواند قوانین قوی را تنظیم و تصویب کند.

نظر شما
پرونده ویژه