سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه:

دومین فراکسیون قوی مجلس یازدهم متعلق به مستقلین است/ مردم با این امید به صحنه می‌آیند که نمایندگان، مجلس را واقعا در رأس امور نگه دارند

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۸:۳۳
کد خبر: ۹۶۷۴۴۳
دومین فراکسیون قوی مجلس یازدهم متعلق به مستقلین است/ مردم با این امید به صحنه می‌آیند که نمایندگان، مجلس را واقعا در رأس امور نگه دارند
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: تعداد بالای نمایندگان مستقل در مجلس نوید این را می‌دهد که دومین فراکسیون قوی مجلس متشکل از مستقلین خواهد بود.

«رامین مهمانپرست»، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان، در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص آرایش نیروی سیاسی در مجلس آینده و تشکیل فراکسیون‌ها در مجلس یازدهم گفت: بر اساس پیش بینی ما این احتمال وجود دارد که بخش مهمی از مردم به دلیل شرایط سخت اقتصادی از عملکرد مسئولین راضی نباشند، بنابراین احتمالا اصولگرایان فراکسیون اصلی مجلس را تشکیل دهند. ممکن است 50 درصد مجلس یا کمتر و بیشتر متعلق به اصولگرایان، باشد. 

سخنگوی اسبق وزارت خارجه با اشاره به اینکه مردم گرایش نسبی به کاندیداهای مستقل داشته‌اند، اظهار کرد: ویژگی مهم انتخابات مجلس یازدهم این است که مردم به تعداد زیادی از کاندیداهای مستقل رای دادند، این نشان می‌دهد که مردم به مستقلین که دارای طرح و برنامه هستند، عملکرد خوبی داشتند، گرایشی نسبی دارند. 

سفیر پیشین ایران در لهستان و لیتوانی دومین فراکسیون قوی مجلس را متعلق به مستقلین دانست و عنوان کرد: تعداد بالای نمایندگان مستقل در مجلس نوید این را می‌دهد که دومین فراکسیون قوی مجلس متشکل از مستقلین خواهد بود. رقابتی که بین جریانات اصولگرا و اصلاح‌طلب با جریان مستقلین در  مجلس آینده شکل خواهد گرفت را باید به فال نیک بگیریم چرا که باعث خلاقیت‌های بیشتر، خواهد شد. 

مهمانپرست با بیان اینکه امیدواریم از جناح‌‌های سیاسی برنامه‌های جامع و کلان ببینیم، گفت: صرف شعار، مشکلات مردم را حل نمی‌کند، مردم با این امید به صحنه می‌آیند که نمایندگان، مجلس را واقعا در رأس امور نگه دارند و طرح‌هایی داشته باشند که بتواند زندگی آنها را متحول، معیشتشان را بهتر و مشکلات اقتصادی‌شان را کمتر کند، امیدواریم این اتفاق بیفتد.

نظر شما
پرونده ویژه