نماینده ولی فقیه:

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۹:۳۱
کد خبر: ۹۶۷۵۳۳
شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است
حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی بر اهمیت انتخابات به عنوان نماد مبارزه تاکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات طبق فرمایشات رهبری تکلیف شرعی است و مردم امروز در راستای انجام وظیفه خود در این میدان ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین «محمد محمدی گلپایگانی»، نماینده ولی فقیه با تقدیر از همه دست‌اندکاران برگزار کننده انتخابات اظهار کرد: از خبرنگاران و وزیر کشور که برگزار کننده انتخابات هستند و اینکه مسئولیت بسیاری سختی است، تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

وی در ادامه تصریح کرد: در وضعیت فعلی می توانیم ادعا کنیم همه کفر در مقابل اسلام ایستاده و سردمدارش آمریکاست و عیادی اش اروپا و برخی از کشورهای منطقه و تنها کشوری که لاالا الله می‌گوید، ما هستیم.

نماینده ولی فقیه انتخابات را نماد مبارزه دانست و گفت: جرم ما این است که سر تسلیم فرود نمی‌آوریم. از این رو انتخابات یکی از نمادهای بزرگ مبارزه است و هر رایی که مردم در صندوق می‌اندازند تجدید بیعت است. این بسیار مهم است که البته آمریکا و عیادی اش نمی‌توانند تحمل کنند و هرچه در توان داشتند به کار بستند و جنگ آنها، ۴۰ سال است که با ملت ایران از اول انقلاب ادامه دارد و البته به جایی نرسیدند، چون مردم ایران به فرمایش رهبری بصیرت دارند.

او افزود: مردم در تشییع جنازه سردار سلیمانی در سراسر کشور و حتی خارج از ایران بصیرت خود را به همه واقع نشان دادند. سردار سلیمانی سرباز مخلص نظام بود و نتیجه آن بود که حتی کسانی که ظاهر خوبی نداشتند در مراسم تشییع وی، شرکت کردند.

گلپایگانی در ادامه بیان کرد: شرکت در انتخابات طبق فرمایشات رهبری تکلیف شرعی است و مردم امروز در راستای انجام وظیفه خود در این میدان، ظاهر شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز