سخنگوی شورای نگهبان:

برخی مشکلات اجرایی در حوزه احراز الکترونیک داشتیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۰:۴۳
کد خبر: ۹۶۷۶۱۰
برخی مشکلات اجرایی در حوزه احراز الکترونیک داشتیم
سخنگوی شورای نگهبان گفت: برخی مشکلات اجرایی در حوزه احراز الکترونیک داشتیم و با وجود اقدامات خوب وزارت کشور و هماهنگی‌های خوب شورای نگهبان، اما به‌دلیل جدید بودن این موضوع و نیاز کاربران به آشنایی بیشتر با این دستگاه‌ها، مشکلاتی را داشتیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان، شامگاه جمعه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: به مردم تبریک می‌گویم و مشارکت مردم خیلی گسترده است و در ساعات پایانی روز هم، موج حضور مردم در پای صندوق های رای ادامه دارد.

سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد با تدابیر وزارت کشور و افزایش ساعات رای گیری، کسی بدون انداختن رای در صندوق، روز را تمام نکند.

کدخدایی افزود: برخی مشکلات اجرایی در حوزه احراز الکترونیک داشتیم و با وجود اقدامات خوب وزارت کشور و هماهنگی‌های خوب شورای نگهبان، اما به‌دلیل جدید بودن این موضوع و نیاز کاربران به آشنایی بیشتر با این دستگاه‌ها، مشکلاتی را داشتیم.  

وی با اشاره به پیش بینی مشکلات احتمالی در حوزه احراز الکترونیک تصریح کرد: در جاهایی که دستگاه با مشکل مواجه می‌شد، از روش دستی برای اخذ رای استفاده شد و مشکل چندانی نداشتند و توقف‌های کوتاهی را در برخی شعب داشتیم.

کدخدایی از دریافت گزارش های مردمی در سامانه مردم ناظر، ایمیل، تلفن های گویا و ستاد مرکزی انتخابات خبر داد و تاکید کرد: گزارش‌هایی از برخی تخلفات دریافت شد آنهایی که لازم بود برای پیگیری به استان‌ها ارسال شد و در تهران هم اقدامات لازم انجام شد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره زمان تایید انتخابات نیز گفت: بعد از شمارش آرا، بررسی شورای نگهبان ادامه خواهد داشت و در مورد تمام حوزه‌ها صحت یا عدم صحت را اعلام می‌کند.

کدخدایی در خصوص آمار مشارکت هم گفت: مشارکت با دور گذشته انتخابات مجلس تفاوتی نکرده و در بعضی استان‌ها افزایش داشته است.  

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون تخلف مهمی در روند انتخابات گزارش نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز