جلال جلالی‌زاده:

مجلس آینده در حل دائمی مشکلات موفق نخواهد بود/ از این به بعد نمی‌توانند مشکلات را به پای دولت و اصلاح‌طلبان بنویسند

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۵:۰۰:۵۳
کد خبر: ۹۶۸۵۴۲
مجلس آینده در حل دائمی مشکلات موفق نخواهد بود/ از این به بعد نمی‌توانند مشکلات را به پای دولت و اصلاح‌طلبان بنویسند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: نگاه جریانات مختلف در مجلس یازدهم، معطوف به قانونگذاری نخواهد بود بلکه می‌خواهند به صورت موقت هم که شده مردم را راضی نگه دارند حتی اگر مجبور به واگذاری امتیازاتی به طرف‌های خارجی شوند.

«جلال جلالی‌زاده»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده ادوار مجلس درباره مجلس یازدهم و چالش‌های پیش روی آن به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: با تشکیل مجلس یکدست نمایندگان نمی‌توانند از این به بعد مشکلات و معضلات را به پای دولت و اصلاح‌طلبان بنویسند. با توجه به اینکه مجلس یازدهم برای تامین معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی مردم شعارها و ادعاهای تندی داده است، در این زمینه موفق عمل نخواهد کرد و همین امر باعث می‌شود مردم با این گرایش آشنایی بیشتری پیدا کنند و متوجه خواهند شد منبع مشکلات کجاست. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مجلس آینده برای مردم کاری از پیش نخواهد برد، اظهار داشت: این مجلس پاسخگوی مشکلات نخواهد بود و از طرفی دیگر اختلافات اصولگرایان در مجلس شدیدتر خواهد شد. در هر صورت فکر می‌کنم فشار مردم به حاکمیت یکدست موجب خواهد شد امتیازاتی را به مردم بدهند تا از حجم نارضایتی‌ها و اعتراضات کاسته شود.

جلالی‌زاده افزود: بر سر مسائلی چون مذاکره، تحریم‌ها، آزادی‌های اجتماعی، میان پایداری‌ها و قالیبافی‌ها و موتلفه چالش‌هایی ایجاد خواهد شد. هر چند که مجلس آینده یکدست است اما معتقدم مجلس موفقی نخواهد بود.

او درباره توان قانونگذاری مجلس یازدهم بیان داشت: نگاه جریانات مختلف در مجلس یازدهم، معطوف به قانونگذاری نخواهد بود بلکه می‌خواهند به صورت موقت هم که شده مردم را راضی نگه دارند حتی اگر مجبور به واگذاری امتیازاتی به طرف‌های خارجی شوند. اینها هرچند تلاش می‌کنند که با یک مسکن مشکلات مردم را حل کنند اما چون مشکلات ریشه‌دار و فراگیر است، در حل دائمی آن موفق نخواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز