حمله به سرزمین های اشغالی با ۲۰ راکت مقاومت

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۸:۱۷
کد خبر: ۹۶۸۶۷۸
حمله به سرزمین های اشغالی با ۲۰ راکت مقاومت
منابع خبری فلسطینی یکشنبه شب گزارش دادند که شهر عسقلان و شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه هدف ۲۰ راکت گروه‌های مقاومت قرار گرفته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری "شهاب" فلسطین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجموع ۲۰ راکت شلیک شده از نوار غزه، ۱۰ فروند از آن در داخل شهرک‌های یهودی اطراف نوار غزه فرود آمده است.

 بدنبال این حمله راکتی، آژیر خطر در شهر عسقلان و دیگر شهرک‌نشین‌های صهیونیستی این منطقه به صدا درآمده است.

منابع محلی همچنین از شنیده شدن صدای انفجارهایی در مناطق شرقی نوار غزه خبر می‌دهند.

به گفته این منابع، این انفجار در نتیجه اقدام گنبد آهنین رژیم صهیونیستی برای مقابله با راکت‌های شلیک شده از نوار غزه به گوش رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که گنبد آهنین موفق شده است که سه راکت شلیک شده به شهرک‌نشین‌های صهیونیست را رهگیری کند.

نوار غزه از هشتم بهمن در پی رونمایی از طرح موسوم به معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، شاهد اعتراض‌های گسترده است.

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا سه‌شنبه (هشتم بهمن) برای نخستین بار از طرح سازش خود موسوم به  «معامله قرن» در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید پرده برداشت.

معامله قرن، طرح آمریکایی مبتنی بر واگذاری بیت‌المقدس و بخش‌های اشغالی کرانه باختری که شهرک‌های صهیونیست نشین در آنها ساخته شده، به رژیم اشغالگر صهیونیستی است و بر اساس آن بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمینی مادری شان به طور کامل منتفی خواهد شد حال آنکه بر اساس قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت حق بازگشت فلسطینی ها به سرزمین خود به رسمیت شناخته شده است.

این طرح هم چنین در پی الحاق قدس و بخش‌های اشغالی کرانه باختری رود اردن به رژیم صهیونیستی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز